پرسپولیس نیوز : تیم‌های پایه پرسپولیس به برنامه و مکان بازی‌های نوجوانان و نونهالان پرسپولیس برابر استقلال اعتراض کردند.

مدیر اجرایی تیم‌های پایه پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایطی که زمان اندکی از اتفاقات دربی امیدها که با حمله به بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی بر استقلال همراه بود نمی‌گذرد، هیأت فوتبال تهران مجددا همان زمین فکوری را که فاقد استانداردهای لازم برای ایجاد امنیت است، برای برگزاری دربی نوجوانان و نونهالان انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: نکته عجیب این است که هر دو بازی در یک روز و پشت سر هم برگزار می‌شود و انتخاب آن زمین که سابقه خوبی ندارد، منطقی نیست و ما نگران سلامت بازیکنان خودمان هستیم.

ایرج پازوکی خاطرنشان کرد: در تمام طول هفته صحبت از برگزاری این بازی در ورزشگاه دستگردی بود و حتی تا روز دوشنبه این مساله به ما اعلام شد ولی با کمال تعجب غروب سه‌شنبه ناگهان اعلام کردند بازی در زمین فکوری انجام خواهد شد. ما به شدت نسبت به این مساله معترض هستیم و درباره دلایل این تصمیم‌گیری سوالات و ابهامات بسیاری وجود دارد.

وی افزود: در همین ارتباط از سوی باشگاه نامه‌ای تنظیم و برای هیأت فوتبال ارسال می‌کنیم و در آن اعتراض خودمان به این شکل از برنامه‌ریزی را به اطلاع مسوولان هیأت فوتبال خواهیم رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)