بازیکنان تیم استقلال بعد از برد پر گل مقابل تیم ابومسلم از مشکلات مالی گله کردند.

 جام ورزشی، میثم بائو درباره مشکلات مالی تیمش گفت: بالاخره هر کسی که به این تیم می‌آید باید ریاضت بکشد. حیف است که تیمی به این بزرگی و با این همه هوادار از نظر مالی مشکل داشته باشد. بازیکنان هم به خاطر باشگاه و هوادارانش سکوت می‌کنند اما ما تاکنون این همه برد آورده‌ایم ولی هیچ پاداشی نگرفته‌ایم.

وی درباره میزان دریافتی‌اش از باشگاه استقلال هم گفت: درصدی از پولم را هم گرفته‌ام اما اکنون که هفته بیستم لیگ برتر است از آن مقداری که باید می‌گرفتیم خیلی عقب هستیم. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود اما سوال من این است که اگر حالا که صدرنشین هستیم این همه مشکل داریم اگر هفدهم بودیم چه می‌شد؟

برهانی هم درباره مشکل مالی باشگاهش گفت: اگر اجازه بدهید من درباره این مسائل حرفی نمی‌زنم چون فایده‌ای ندارد.

در همین رابطه عمران‌زاده نیز درباره مشکل مالی باشگاهش و مسئله‌ای که در هتل برای تیمش پیش آمده بود گفت: مسئله‌ این بود که ما را به اتاق‌ها راه نمی‌دادند تا اینکه امیرخان ریش گرو گذاشت و مشکل حل شد. البته خدا را شکر ناهار خورده بودیم و از این نظر مشکلی پیدا نکردیم. مشکلات مالی ما زیاد است ولی مسئولان به تیم رقیب‌مان تا جایی که می‌شود می‌رسند و پاداش‌های آنچنانی به آن‌ها می‌دهند اما ما تاکنون 13 بار پیروز شده‌ایم اما یک پاداش نگرفته‌ایم. حتی یک لوح تقدیر هم به ما نداده‌اند!

حاتمی بازیکن تازه وارد تیم استقلال نیزدرباره مشکلات مالی تیمش گفت: این مشکلات می‌تواند در آینده در عملکرد تیم تاثیر بگذارد اما من امیدوارم که بازیکنان‌مان حرفه‌ای باشند و اجازه این کار را ندهند. همچنین امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود چون به هر حال پرداخت پول‌هایمان دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. البته من هم مانند برخی از بازیکنان تیم یک ریال هم نگرفته‌ام.

 بازیکن تازه وارد استقلال: درسپاهان چنین مشکلاتی نبود!

بازیکن تازه وارد استقلال گلایه کرد. حسن اشجاری بازیکن تیم سپاهان گفت: مشکلاتی که در استقلال وجود دارد را تاکنون در سپاهان ندیده بودم.
وی تصریح کرد: با نکونام مشکلی ندارم، معتقدم گل اول را باید به نام وی ثبت می کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)