باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی نامه اعتراضی خود را در واکنش به صحبت‌های رییس کمیته مسابقات درباره تعیین قهرمان لیگ برتر در صورت تساوی امتیازات ۲ تیم بالای جدول، به سازمان لیگ ارسال کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه نامه اعتراضی خود را به سازمان لیگ ارسال کرد و نسبت به صحبت‌های سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ واکنش نشان داد.

سهیل مهدی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در صورت تساوی امتیازات ۲ تیم بالای جدول در پایان لیگ، ملاک تعیین جایگاه‌ تیم‌ها در جدول رده‌بندی، دیدارهای رودررو است. با توجه به این موضوع در صورت تساوی در ۲ دیدار رفت و برگشت، گل زده در خانه حریف ملاک تعیین جایگاه‌ تیم‌ها قرار خواهد گرفت.

همین موضوع اعتراض باشگاه پرسپولیس را همراه خود داشت.

پرسپولیسی‌ها در نامه خود به حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ اعلام کردند ملاک قرار دادن گل زده در خانه حریف به هیچ وجه در مصوبه هیئت رئیسه وجود ندارد و خواستار این شدند که طبق قانون و مصوبه خود سازمان لیگ اتفاقات لحاظ شود.

تیم فوتبال استقلال با ۵۷ امتیاز صدرنشین و سرخپوشان با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند. استقلال امروز از ساعت ۲۰:۴۰ در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو مشهد و پرسپولیس نیز از ساعت ۱۸:۳۰ در اصفهان میهان ذوب آهن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)