مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي در دقيقه 5 مسابقه به داور چهارم اعتراض شديدي داشت و معتقد بود مهرداد اولادي به دليل خطا بر روي مجتبي شيري بايد كارت مي‌گرفت. او چند لحظه‌اي با داور چهارم صحبت مي‌كرد.

* تماشاگران ملوان عليه دايي شعار سر دادند و او را به ضد فوتبال متهم كردند. حبيب كاشاني در جايگاه ويژه جايي براي نشستن پيدا نكرد.

* وحيد هاشميان فقط 12 دقيقه كاپيتان پرسپوليس بود و بعد از حضور سپهر حيدري او بازوبند را به اين بازيكن داد.حيدري به جاي مجتبي شيري مصدوم وارد زمين شد.

* عليرضا حقيقي پيش از شروع مسابقه با پيراهني كه عكس ناصر حجازي بر روي آن بود وارد زمين شد و قبل از آغاز بازي اين پيراهن را عوض كرد.

* بر روي جايگاهي كه براي اسكوربورد ورزشگاه تعبيه شده شماري از تماشاگران نشسته‌اند. برخي از تماشاگران نيز كنار زمين و چسبيده به فنس‌ها بازي را تماشا مي‌كنند.

* برخي از تماشاگران كنار جانبازان نشسته بودند كه با اصرار ناظر بازي اين تماشاگران از كنار زمين بيرون رفتند تا فقط جانبازان كنار زمين حضور داشته باشند.

 

هواداران تيم فوتبال ملوان به هنگام ورود عليرضا حقيقي به زمين مسابقه براي گرم كردن يك قوي سپيد را در زمين ورزشگاه رها كردند. اين قو به سمت هواداران پرسپوليس رفت و باعث شد از سوي تماشاگران ملوان تشويق شود.

* بازيكنان ملوان ساعت 16:10 وارد زمين بازي شدند و در ورزشگاه دور افتخار زدند و از تماشاگرانشان بابت حضور پرشور تشكر كردند.

* تماشاگران ملوان بنري در دست دارند كه بر روي آن نوشته شده ” سيروس ( قايقران) كجايي، ملوان دارد آسيايي مي‌شود. “

* مازيار زارع از سوي تماشاگران دو تيم پرسپوليس و ملوان تشويق مي‌شود.

*مهرداد اولادي و پژمان نوري برخورد گرمي با علي دايي سرمربي پرسپوليس داشتند.

* تماشاگران دو تيم به سوي يكديگر بطري آب پرتاب مي‌كردند و شعارهايي عليه يكديگر مي‌دهند كه ماموران وارد عمل شدند.

* برخي از تماشاگران ملوان برگه‌هايي در دست دارند كه نتيجه بازي را 2 بر صفر به سود ملوان پيش بيني كرده‌اند.

* كريم باقري و علي دايي با هم در ورزشگاه حاضر شدند و روي نيمكت تيم پرسپوليس نشستند.

* يكي از جانبازان جنگ تحميلي در كنار زمين حاضر شد و با علي دايي ديدار كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)