پرسپولیس نیوز : اشتباه عجیب سوشا مکانی در ثانیه‌های ابتدایی در حضور کی‌روش از جمله اتفاقات مهم بازی پرسپولیس و فولاد بود.

سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اشتباه عجیبش در بازی که منجر به گل اول فولاد در ثانیه 30 شد، بعض کرد و اشک در چشمانش حلقه زد. مکانی در حالی که بنگر پاس به عقب داده بود، نتوانست پول را دفع کند و توپ درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

*کارلوس کی‌روش  به همراه گاسپار در ورزشگاه حضور دارد.

* حدود 40 هوادار بیرون ورزشگاه پرچم‌ به دست قصد ورود به داخل را داشتند که با ممانعت حراست ورزشگاه مواجه شدند. آنها هرچه خواهش کردند نتوانستند داخل ورزشگاه شوند. این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

* وقتی نیمکت‌نشینان پرسپولیس قصد نشستن روی نیمکت را داشتند ناظر بازی با حضور دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس مخالفت کرد. پرسپولیسی‌ها نام مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان جوان خود را وارد لیست نکرده بودند و به همین خاطر ناظر بازی با حضور او روی نیمکت ذخیره‌ها مخالفت کرد اما در نهایت با صحبت‌های انجام شده این مشکل رفع شد.

* در غیاب محمود خوردبین که برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی رفته، علیرضا امامی‌فر مربی این تیم کارهای مربوط به سرپرستی را انجام می‌داد.

* شماری از مربیان دوره آموزشی بدنسازی که حدود 20 نفر بودند به داخل ورزشگاه آمده بودند اما از حضور آنها در جایگاه VIP ممانعت به عمل آمد. این مربیان بعد از 20 دقیقه رایزنی در نهایت موفق شدند مسئولان را راضی کنند در قسمت VVIP بنشینند.

* بازیکنان ذخیره دو تیم به اضافه تعدادی از کارمندان وزارت و کارمندان باشگاه پرسپولیس از VVIP بازی را تماشا می‌کردند و هیچ کس حق نشستن در جایگاه VIP را نداشت.

* با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شد، جانباز پرسپولیسی که همه بازی‌های این تیم کنار نیمکت روی ویلچر می‌نشیند در این بازی هم حضور دارد. او این بار به جای پرچم پرسپولیس پرچم یا حسین(ع) در دست دارد و آن را تکان می‌دهد.

* قبل از شروع بازی حمید درخشان و اسکوچیچ برخورد گرم و دوستانه‌ای با هم داشتند اما سرمربی پرسپولیس سمت نعیم سعداوی مربی فولاد نرفت.

* امید عالیشاه، محمدرضا خانزاده و مایکل اومانیا به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در جایگاه VVIP حضور دارند و در آن سو بختیار رحمانی، سروش رفیعی و چند بازیکن جوان فولاد نیز در این جایگاه نشستند.

* گلی که ثانیه 30 روی اشتباه سوشا مکانی به ثمر رسید پایان کار این دروازه‌بان نبود چرا که او لحظاتی بعد اشتباهات دیگری مرتکب شد که باعث شد درخشان از نادر باقری بخواهد پشت دروازه سوشا رفته و با او صحبت کند.

* زمانی که فولاد به گل رسید خوشحالی نعیم سعداوی روی نیمکت فولاد قابل توجه بود.

* نونهالانی که همراه بازیکنان به زمین آمده بودند هنگام خروج از ورزشگاه متوجه اشتباه مکانی شدند و در این هنگام به او اعتراض کردند.

* افشین اسماعیل‌زاده هافبک جوان پرسپولیس امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش حضور پیدا کرد.

* در دقیقه 25 بازی داور مسابقه به حمید درخشان تذکر داد که از خط‌کشی مخصوص مربیان جلوتر نیاید که در این لحظه کل مربیان پرسپولیس از روی نیمکت بلند شده بودند که داور چهارم به آنها تذکر داد.

* حسین عبدی بعد از بازگشت از انگلیس امروز روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد. او یک هفته‌ای بود که در تمرینات سرخپوشان غیبت داشت.

* محمد مایلی‌کهن با نوه‌هایش به ورزشگاه آمده ولی سمت کی‌روش نرفت.

این دیدار تا دقیقه 43 با تساوی یک بر یک در جریان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)