مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان تيم فوتبال اميد پرسپوليس پس از شكست 2 بر صفر برابر اميد پيكان در نيمه نهايي جام خورشيد به شدت نسبت به داور و كمك داور مسابقات اعتراض كردند.

 

ديدار نيمه نهايي جام خورشيد ساعت 15 روز گذشته در ورزشگاه كلاك كرج بين دو تيم اميد پرسپوليس و پيكان برگزار شد. در اين ديدار پيكان بازي بهتري به نمايش گذاشت و با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد. اين در حالي بود كه بازيكنان تيم پيكان چندين فرصت گلزني را نيز از دست دادند اما در پايان مسابقه بازيكنان پرسپوليس كه نسبت به اخراج يكي از بازيكنانشان در دقيقه 80 معترض بودند به شدت به داور و كمك داور مسابقه اعتراض كردند.

در شرايطي كه پرسپوليس بازي خوبي در اين مسابقه انجام نداد منوچهر عبدالله‌نژاد سرمربي اين تيم يكي از دلايل شكست پرسپوليس را نبود 5 بازيكن اصلي عنوان كرد. عبدالله‌نژاد گفت: 5 بازيكن تيم اميد ما همراه با تيم بزرگسالان در اردوي كيش به سر مي‌برند و ما با تيم كامل برابر پيكان ظاهر نشديم ضمن اينكه پس از ديدار سنگيني كه برابر سايپا داشتيم بازيكنانمان خسته بودند به همين دليل شكست خورديم.

 

 

جام خورشيد مسابقات 8 جانبه‌اي است كه به ميزباني باشگاه سايپا و در رده‌هاي اميد جوانان برگزار مي‌شود و تيم اميد سايپا در روز اول مسابقات برابر پرسپوليس شكست خورد و از راهيابي به نيمه نهايي باز ماند.

آرش كوشا مدير عامل باشگاه سايپا يكي از تماشاگران ويژه روز گذشته بود. او پس از پايان مسابقه با بازيكنان و كادر فني هر دو تيم ديدار داشت و به آنها خسته نباشيد گفت و از آنها براي حضور در اين رقابت‌ها تشكر كرد.

ديدار ديگر نيمه‌نهايي بين تيم جوانان سايپا و جوانان پيكان ساعت 15 امروز در ورزشگاه كلاك كرج برگزار مي‌شود كه برنده، بازي فينال را روز يكشنبه برابر اميد پيكان انجام خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)