اقدام عجیب هیئت فوتبال تبریز با اعتراض باشگاه پرسپولیس همراه شده است.

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که انتشار لیست این مسابقه با اعتراض پرسپولیسی‌ها مواجه شده است.

در لیست اسامی بازیکنان و کادر فنی دو تیم که توسط هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی تهیه شده بود، لوگوی باشگاه پرسپولیس بدون ستاره چاپ شده بود که همین موضوع اعتراض سرخپوشان تهرانی را به همراه داشت.

* آلین دینکا مربی دروازه‌بانان تراکتور که پیش از فصل شایعاتی فراوانی پیرامون حضورش در کادر فنی پرسپولیس مطرح شده بود، پیش از آغاز بازی خوش و‌ بش گرمی با علیرضا بیرانوند و یحیی گل محمدی داشت.

* همچنین خواکین دیگر مربی تراکتور نیز که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، دقایقی با علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی به گفت‌و‌گو پرداخت.

* محمدرضا اخباری که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده در کنار زمین با عکاسان و خبرنگاران حاضر در محل خوش و بش گرمی داشت.

* حامد پاکدل و محمد عباس‌زاده، 2 مهاجم تراکتور که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند در این مسابقه در ترکیب اصلی تیم‌شان حضور ندارند اما جیمی رومرو گومز برای اولین بار با نظر خمز در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

* پس از خروج نام گولسیانی از ترکیب پرسپولیس به دلیل بیماری، میلاد سرلک نیز نتوانست سرخپوشان تهرانی را در این مسابقه همراهی کند و کمال کامیابی‌نیا به جای او در ترکیب قرار گرفت.

پس از اعتراض باشگاه پرسپولیس، لیست دیدار اصلاح و ستاره لوگوی باشگاه پرسپولیس به آن اضافه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)