خبرگزاری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس پس از اینکه تیم‌شان در بازی با نفت آبادان پیروزی را با تساوی عوض کرد، به داور مسابقه به شدت اعتراض کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که دیدار خود برابر نفت آبادان را خیلی خوب شروع کرده بود و پس از زدن دو گل به این تیم هواداران سرخ‌پوشان از بازیکنان تیم‌شان می‌خواستند که باز هم 6 گل به حریف خود بزنند در نهایت بازی را 2 بر 2 مساوی کرد تا همچنان به روند نزولی خود در لیگ برتر ادامه داده باشد.

* یحیی گل‌محمدی از دقیقه یک تا پایان بازی در کنار زمین حضور داشت اما جنب و جوش خاصی از او دیده نمی‌شد و خیلی آرام در حال تماشای بازی بود در حالی که برخی تماشاگران پرسپولیس می‌گفتند یحیی می‌توانست بعد از گل دوم با فریادهای خود بر سر بازیکنان تیم را باز هم به جلو بکشاند تا پیروزی برای تیم‌شان از دست نرود.

* کریم باقری، مهدی تاج، ادموند بزیک، مارکار آقاجانیان، هادی عقیلی، مارکو پروویچ (بازیکن جدید پرسپولیس)‌ و وینگو بگوویچ (مربی اسبق پرسپولیس) در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* مهدی تاج در بین دو نیمه با هادی عقیلی روبه‌رو و شرایط این بازیکن را جویا شد. تاج به عقیلی گفت: اگر به پرسپولیس بیایی کار خوبی کرده‌ای!

* هواداران پرسپولیس پس از دریافت گل تساوی توسط این تیم شروع به انتقاد از تیم داوری مسابقه کردند و به شدت به آن‌ها اعتراض کردند. آنها معتقد بودند داور برای پرسپولیس خطاهای متعددی از جمله خطای پنالتی را نگرفته است.

* اندک هواداران آبادانی هم خوشحال از کسب یک امتیاز در ورزشگاه آزادی با شعار "تعصب آبادانی" تیم‌شان را تشویق کردند.
 

در دقایق پایانی مسابقه حسین ماهینی تکل شدیدی زد و به تابلو برخورد کرد که این تابلو به دهان عکاس کیهان ورزشی برخورد کرد و دو دندان او را شکست و لب این عکاس نیز شکافته شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)