اشکان نامداری مربی آلومینیوم می گوید اگر بیرانوند اخراج نمی شد این تیم می توانست پرسپولیس را ببرد.

اشکان نامداری مربی تیم آلومینیوم در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: ما در این بازی به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم، اما بعد از ۱۰ نفره شدن، آن‌ها تغییر تاکتیک دادند و ما در نیمه دوم شناختمان را نسبت به آن‌ها از دست دادیم و کمی سردرگم شدیم. اگر پرسپولیس ۱۰ نفره نمی‌شد شانس بالایی برای پیروزی داشتیم.

وی در رابطه با عملکرد داوری در این بازی افزود: آلومینیوم همواره در رقابت‌های این فصل اسیر اشتباهات تأثیرگذار داوری بوده است. ۳ بازی گذشته ما مقابل فولاد، هوادار و صنعت نفت آبادان روی اشتباهات داوری گل دریافت کردیم و اگر آن اشتباهات نبود، الان می‌توانستیم رکورد کلین شیت لیگ برتر را بشکنیم. داوری این بازی به نظر من ایراد بزرگی نداشت، در یک صحنه فکر می‌کنم روی بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شدیم و می‌توانست پنالتی باشد و این نظر را طبق اعلام کارشناسان داوری بیان می‌کنم.

صحبت‌های رحمتی را تکذیب می‌کنم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره حرکت فخرالدینی و اخراج بیرانوند تصریح کرد: در آن صحنه اگر دقت کنید بازیکنان در یک خط و کاملاً یکسان قرار داشتند. من داور نیستم، اما در جایگاهی هستم که بتوانم قضاوت کنم؛ از نظر من آن صحنه آفساید نبود و تصمیم داور نیز درست بود. حال باز هم این صحنه را به دست کارشناسان می‌سپاریم تا با دقت نظر بدهند. شایعه شده بود که رحمتی در کنفرانس پس از بازی گفته آن صحنه آفساید بوده و اخراج بیرانوند اشتباه بوده که آن را تکذیب می‌کنم و می‌گویم که رحمتی چنین صحبتی را انجام نداده‌ است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)