«محمد تقوی» پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: پرسپولیس شانس نخست قهرمانی درلیگ برتر و این تیم به مراتب قوی تر از سایر تیم های حاضر در لیگ است.

پیشکسوت فوتبال ایران روز شنبه در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات در خصوص دیدار شهرآورد ۸۵، گفت: در این بازی عملکرد خوبی از دو تیم مشاهده نکردیم، اما باید به نگاه حرفه ای برانکو تبریک بگویم.
وی افزود: برانکو از لحظه اول می دانست چه خواسته ای از این دیدار دارد و به همین دلیل باید به این مربی تبریک بگویم. پرسپولیس بی تردید بهترین تیم لیگ است و به اعتقاد من این تیم مدعی اول قهرمانی خواهد بود.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص عملکرد شفر، اظهار کرد: برای ارزیابی عملکرد او هنوز زود است، اما استقلال شرایط خوبی ندارد و برای خروج از این شرایط نیاز به برد دارد.
وی تصریح کرد: مطمئن باشید استقلال با چند برد به شرایط ایده آل باز خواهد گشت و امیدوارم شفر بعد از دربی بتواند روحیه بازیکنان را حفظ کند.
تقوی در خصوص شانس تیم ملی برای صعود از گروه خود در جام جهانی، اظهار کرد: باید ابتدا بررسی کنیم که صعود ما چه ارزشی دارد؟ صعود از گروه زمانی ارزش دارد که برنامه ریزی در کنار آن وجود داشته باشد و در هر حال این صعود نمی تواند به فوتبال ما کمک زیادی کند.
وی ادامه داد: ما باید به فکر تولید بازیکن باشیم و امیدوارم زمانی برسد که بتوانیم به تیم خوب نوجوانان در عرض یک سال ۲۰ بازیکن تزریق کنیم تا بعد از چند سال شاهد یک تیم قدرتمند باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)