برخلاف تصور همگان مدیر اسبق باشگاه نفت تهران به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درنیامده است.

به نقل از فارس، سید محمد فیاض و غلامعلی محمد علیپور، براساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به عنوان اعضا جدید هیئت مدیره این باشگاه منصوب شدند.

سیدمحمد فیاض، شهردار منطقه ۱۸ تهران بوده که در سوابق کاری او مدیرکلی دفتر طرح و برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان نیز دیده می‌شود. از دیگر سوابق فیاض می توان به مدیریت سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری، مدیریت شرکت توسعه ایستگاه های مترو تهران، مدیریت سازمان مدیریت و پسماند شهرداری تهران اشاره کرد.

در کارنامه محمد علیپور هم ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی، مدیرکلی حوزه ریاست سازمان تربیت بدنی، ریاست فدراسیون جهانی آلیش، نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، ریاست کمیته ملی پاراالمپیک و ورزش جانبازان و معلولین، عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و … دیده می شود.

البته مطرح شدن نام علیپور برای عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سبب شد بسیاری از رسانه ها و کانال های خبری تصور کنند که محمد علیپور که سال ها جزء مدیران باشگاه نفت تهران بوده به این سمت منصوب شده است اما در حقیقت غلامعلی محمد علیپور قرار است از این به بعد بار دیگر در هیات مدیره پرسپولیس فعالیت کند.

در هر صورت علیپور در حال حاضر رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی است و اینکه چطور وزارت حاضر شده رئیس یک فدراسیون را به عضویت هیات مدیره پرسپولیس در آورد کمی عجیب است.

این روزها هواداران پرسپولیس منتظر بودند هیات مدیره پرسپولیس با ترمیم شدن به شرایط ایده آل تری از نظر مالی برسد و باید دید دو عضو جدید می توانند گره های مالی را باز کنند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)