مرجع خبری پرسپولیس : از سوی اسماعیل وفایی مالک باشگاه ابومسلم خراسان و باشگاه کاغذی پرسپولیس اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه معرفی شدند.

اسماعیل وفایی در جلسه ای که ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد اعضای هیئت مدیره باشگاه ابومسلم و باشگاه جعلی پرسپولیس را معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه را حسن بیادی قائم مقام شورای شهر تهران، مهندس سعید حسین پور معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی، محمد مهدی سیادت مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، افشین داوری مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی و اسماعیل وفایی تشکیل می دهند.

همچنین حجت الاسلام حسن ناصری پور، حشمت الله مهاجرانی، بهزاد تیموری، سید مهدی حسینی، علی حسن زاده و مهدی فکور فاضل از اعضای هیئت عامل باشگاه ابومسلم  خراسان و باشگاه جعلی پرسپولیس هستند که تمامی امور مربوط به این دو باشگاه را انجام می دهند.

 

 

 

گفتنی است در جلسه دادگاهی که طی ماه اخیر برگزار شد با محکومیت اسماعیل وفایی در ادعای مالکیت بر باشگاه پرسپولیس ، حق استفاده از نام « پرسپولیس » به باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی(پرسپولیس) به مالکیت سازمان تربیت بدنی داده شد و هیچ باشگاه دیگری مطابق قانون حق سواستفاده از این نام را نخواهد داشت .

 

با وجود صدور این حکم و اعلام اعضای هیئت مدیره برای این باشگاه جعلی ، شایسته است مسئولان سازمان تربیت بدنی و باشگاه پرسپولیس به طور جدی تری نسبت به سواستفاده از هویت این باشگاه مردمی عکس العمل نشان دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)