پرسپولیس نیوز : اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کردند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز پیگیری شد.

این تمرین در شرایطی برگزار شد که نامی وزیر ارتباطات، اکبری معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس هیئت مدیره و جمشیدی عضو هیئت مدیره در آن حضور داشتند.

آنها ابتدا برخورد گرمی با رویانیان و سپس علی دایی داشتند و پیروزی مقابل تراکتورسازی را به او تبریک گفتند. سپس با بازیکنان پرسپولیس نیز جلسه‌ای برگزار شد.

ار نکات جالب توجه اینکه در شرایطی که اعضای هیئت مدیره امروز به تمرین پرسپولیس آمدند، ورزشگاه درفشی‌فر نیز آب و جارو شد.

 

در تمرین بعدازظهر امروز محمد صادق اکبری رئیس هیات مدیره، محمد رویانیان عضو هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه، محمد نامی و محمد جمشیدی اعضای هیات مدیره به اتفاق یکدیگر در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرینات بازیکنان را از نزدیک نظاره کردند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با حضور اعضای هیات مدیره در تمرین سرخپوشان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره آمدند تا در وهله اول از زحمات بازیکنان و کادر فنی و پیروزی در اولین بازی لیگ در برابر تراکتورسازی تقدیر و تشکر کنند. آنها با تاکید بر ادامه همین روند از اعضای تیم خواستند با تمام توان در بازی با ذوب آهن و دیگر دیدارهای پیش رو به میدان بروند و با انجام بازی‌های جوانمردانه و مقتدارانه با کسب نتایج مطلوب خوشحالی هواداران را باعث شوند. اعضای هیات مدیره همچنین به کادر فنی و بازیکنان اعلام کردند که با تمام قوا از آنها حمایت خواهند کرد.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: هیات مدیره در جریان این حضور با ابراز تاسف شدید از اقدام باشگاه سپاهان علیه قاسم دهنوی و اطلاعیه‌ای که صادر شد و بازتاب خبری که بوجود آمد ناراضایتی بسیار شدید خود از رواج چنین رویه‌هایی در فوتبال را اعلام کرد و از باشگاه خواستند با تمام قدرت پیگیر این مساله شوند.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه سپاهان در حالی نسبت به باشگاه پرسپولیس چنین اقدامی کرده است که دو بازیکن آنها نیز شرایط مشابه داشتند و حتی یک بازیکن‌شان با سه باشگاه قرارداد بست. پیش از این هم شاهد بودیم که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به بازیکن پرسپولیس اقدام به صدور حکم جریمه کرد اما در مقابل دو بازیکن سپاهان که شرایط مشابهی داشتند هیچ اقدامی صورت نگرفت. حالا هم سپاهان مسائل فوتبالی را به جاهای دیگر کشیده است و بسیار متاسف هستیم که چنان الفاظ نامناسبی را نسبت به بازیکن پرسپولیس روا داشته‌اند.

گفتنی است؛ از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هدایایی به اعضای تیم اهدا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)