پرسپولیس نیوز : قائم مقام پرسپولیس گفت: محمد رویانیان آمادگی‌اش را برای کمک به این باشگاه اعلام کرد.

بهروز منتقمی   درباره جلسه‌ای که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد گفت: با آقای مناف هاشمی در خصوص نحوه درآمدزایی از طریق تبلیغات محیطی در فوتبال جلسه‌ای برگزار کردیم که قرار شد پس از این جلسات تخصصی وزیر ورزش و جوانان نظرش را در این باره اعلام کند. ورزات ورزش مالک پرسپولیس است و ما هم با آنها هماهنگ هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا نامه‌ای مبنی بر عدم فعالیت اقتصادی باشگاه پرسپولیس به این باشگاه ارسال شده است، اظهار داشت: چون تمام نامه‌ها به دست من می‌رسد تا امروز نه چنین نامه‌ای شخصا به من رسیده و نه از طرف پروین و هیئت مدیره چنین نامه‌ای به من ارجاع شده است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مسئله که ذیحساب جدید وزارت ورزش و جوانان کارش را در این باشگاه آغاز کرده درباره حل مشکل اتومبیل 3 بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: امروز نشستی با حضور علی پروین برگزار شد که در آن مدیرعامل 100 میلیون تومان هزینه کرد تا مشکل ماشین 3 بازیکن حل شود. همچنین با پیگیری‌های پروین مطالبات بخشی از کارکنان باشگاه پرسپولیس امروز پرداخت شد و مطالبات سایر افراد فردا پراخت خواهد شد.

منتقمی در مورد جلسه امروز رویانیان در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان امروز جلسه‌ای را با من برگزار کرد و منتظر پروین هم بود که البته پروین جلسه‌ای داشت و نتوانست با او دیدار کند. رویانیان در جلسه با من اعلام کرد که هر کمکی از دستش برآید برای باشگاه پرسپولیس انجام می‌دهد و حتی حاضر است بحث حضور رئال‌مادرید را در تهران پیگیری کند.

 

گفتنی است سه بازیکنی که مشکل خودرو آنها حل شده بنگر ،جلال حسینی و نورمحمدی هستند و آنها می‌توانند از این به بعد از ماشین‌های اهدایی دوره رویانیان استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)