پرسپولیس نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی این وزارتخانه برای ایجاد اینترنت اختصاصی برای خبرنگاران در ورزشگاه آزادی خبر داد.

محمدجواد آذری‌جهرمی در گفت‌وگو با رادیو تهران از اعلام آمادگی برای امکان اینترنت اختصاصی برای خبرنگاران ورزشگاه خبر داد و گفت: هفت سایت اختصاصی برای ورزشگاه گذاشته بودند، اما به نظرم دو امکان می‌خواهد، یکی امکان ویژه به صورت اختصاصی برای خبرنگاران است که هنوز موجود نیست و دوم خدمات وای فای است. ما آمادگی داریم در کوتاه مدت مسئله را برطرف کنیم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این پرسش که گفته شده برای برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ورزشگاه آزادی ۳۸ مشکل دارد و باید مرتفع شود، افزود: یکی از این ایرادها به عهده وزارت ارتباطات است و اینترنت ورزشگاه مشکل دارد در آخرین دربی خودم در ورزشگاه بودم و کیفیت ارتباط خوب شده بود. بیرون ورزشگاه ظاهراً خوب نبوده و کیفیت مناسب نبود، اما در داخل اینترنت خوب بود.

آذری‌جهرمی با تأکید بر اینکه ورزش کردن جزو واجبات زندگی است، اظهار داشت: ورزش کردن یا حتی نرمش، جزو فرصت نیست و از واجبات است که برای آن باید برنامه‌ریزی داشت. من تلاش می‌کنم، حداقل روزی ۴۵ دقیقه پیاده روی داشته باشم، شنبه‌ها هم با معاونان ورزش می‌رویم و در چمن فوتبال بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: من طرفدار بیشتر تیم‌ها هستم؛ پرسپولیس و استقلال و سپیدرود. در گذشته در پست فوروارد بازی می‌کردم و در حال حاضر هم در پست دفاع بازی می‌کنم. متأسفانه با سایر وزرا نشده که فوتبال بازی کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: رادیو را معمولاً در خودرو گوش می‌کنم. رادیو یک رسانه اثرگذار قدیمی است و کار پرزحمتی است، اما لذت دیگری دارد. من معمولاً رادیو تهران، جوان و پیام را گوش می‌کنم.

برنامه «تهران من» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که هر روز جز جمعه ها ساعت ۱۷ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)