باشگاه پرسپولیس با توجه به استفاده غیر قانونی از نام پرسپولیس، توسط بعضی اشخاص، پیرو اطلاعیه قبلی، فهرست افرادی که مدارس فوتبال ایشان با مجوز باشگاه، تحت نام پرسپولیس فعالیت می‌کند را اعلام کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با توجه به فعالیت مدارسی که به صورت غیر قانونی و بدون اخذ مجوز از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند، اسامی مدارسی که اجازه فعالیت با نام پرسپولیس دارند را منتشر کرد.

این مدارس با توجه به دریافت تاییدیه‌ از هیات‌های فوتبال یا ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، مجوز استفاده از نام و برند پرسپولیس در قالب مدارس فوتبال را دریافت کرده‌اند.

اسامی دارندگان مجوز برای استفاده از نام پرسپولیس تحت عنوان «مدرسه فوتبال پرسپولیس» به ترتیب حروف الفبا، به شرح زیر است:

مهدی ابوترابی (طبس)، محمد اسماعیلی نویسی (قم)، حامد پاکدل (بروجرد)، سهند حبیب‌زاده (تهران)، مهدی حسن‌پور (خرمشهر)، محمدرضا خزایی (نوشهر)، عبدالرحمان رحیمی (مریوان)، حسین زیبایی (اصفهان)، مجتبی شیری (چابهار)، علیرضا ظهورنیا (مشهد)، علی کوششی (ابهر)، مجید محافظت‌کار (تهران)، علیرضا نوده (سبزوار) و علیرضا نورمحمدی (تهران).

شایان ذکر است؛ چنانچه در آینده، نفرات و مدارس فوتبال دیگری موفق به جذب این مجوز شوند، اسامی به اطلاع علاقمندان و هواداران خواهد رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)