چهارشنبه 23 بهمن (13:25)

مرجع خبری پرسپولیس :  معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: نيروهاي پليس تهران براي برگزاري بازي سنتي دو تيم پرسپوليس و استقلال آمادگي كامل و برنامه هاي ويژه دارند.

سرهنگ خانچرلي درباره تمهيدات امنيتي و انتظامي بازي فوتبال تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال‌، گفت: تمهيدات ويژه‌اي براي اين بازي سنتي در نظر گرفته شده و ايستگاه‌هاي سيار پليس در شهر مستقر خواهند شد كه تعداد اين ايستگاه‌ها با توجه به شرايط و تعداد تماشاگران تعيين مي‌شود.
معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: 12هزار نيروي پليس براي تأمين امنيت بازي فوتبال دو تيم در استاديوم آزادي و نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد.
سرهنگ خانچرلي از برخورد با تماشاگرنماهايي كه اقدام به تخريب اتوبوس‌ها و اموال عمومي مي‌كنند خبر داد و افزود: مأموران پليس با لباس‌هاي شخصي و انتظامي در اتوبوس‌ها و بين تماشاگران در داخل استاديوم حضور دارند و در صورت مشاهده تخلف با تماشاگرنماها برخورد كرده و متخلفان را به مراجع قضايي معرفي خواهند كرد.

معاون عمليات پليس تهران بزرگ با اشاره به اين‌كه جوانان و تماشاگران ايراني فهيم و با فرهنگ هستند،تصريح كرد: در بازي قبلي دو تيم خوشبختانه هيچ فردي در ارتباط با تخريب اموال عمومي دستگير نشد.اميدواريم تماشاگران مثل بازي قبل با پليس همكاري كنند.
سرهنگ خانچرلي گفت:‌ در اين بازي، نماينده دادستان تهران در استاديوم حضور خواهد داشت و با معرفي متخلفان از سوي مأموران پليس، با خاطيان برخورد قضايي خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)