پرسپولیس نیوز : توافق با اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس پس از اصلاح دو بند قرارداد نهایی خواهد شد و رسما از سوی باشگاه اعلام می شود.

در شرایطی که همگان انتظار  دارند با توجه به اخبار منتشره و اظهارنظرهای انجام شده در جلسه روز گذشته هیات مدیره پرسپولیس خبر توافق نهایی با اسپانسر اعلام شده و جزئیات این توافق و نام شرکت مورد نظر نیز اعلام شود خبری از این توافق نشد و حسین عبدی همچون جلسات قبلی هیات مدیره از خبرهای خوش خبر داد و البته نسبت به گذشته اظهارات امیدوارکننده تری داشت.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد هیات مدیره باشگاه با کلیات توافقات انجام شده با اسپانسر موافقت کرده و نهایی شدن آن را منوط به اصلاح دو بند قرارداد کره است.

اعضای هیات مدیره دیروز قراردادی که لیست آن تهیه شده بود را مطالعه کردند و مقرر شد این قرارداد پس از اصلاح دو بند آن به امضا رسیده و رسما اعلام شود.

از شرکت افق سبز با مدیریت شیرازی که در سال های گذشته مجری انحصاری تبلیغات دور زمین فوتبال بوده و با سازمان لیگ نیز توافقاتی داشته به عنوان اسپانسری یاد می شود که باشگاه پرسپولیس با آن به توافق رسیده است.

این شرکت قبل از آغاز فعالیت رسمی خود در گام اول به عنوان کارگزار پرسپولیس با همراه اول به توافق رسیده و لوگوی این اپراتور روی پیراهن پرسپولیس درج شده بود. همین اتفاق موجب شده بود تا بسیاری گمان کنند که شرکت همراه اول قرار است اسپانسر اصلی و کلی باشگاه پرسپولیس شود. باشگاه پرسپولیس به دلیل مخالفت علی اکبر طاهری با برخورداری اسپانسر از دو یا سه عضو هیات مدیره تاکنون نتوانسته اسپانسری جذب کند و باشگاه پرسپولیس به همین دلیل با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. ظاهرا شرکت افق سبز نیز نماینده ای در هیات مدیره نخواهد داشت و در صورت موافقت با دو بند اصلاحی توافق با این شرکت نهایی شده و رسما از سوی باشگاه پرسپولیس طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در طول چهار ماه اخیر با شرکت های متعددی برای اسپانسرینگ مذاکره کرده و بعضا این توافقات و مذاکرات به توافق نهایی نزدیک شده بود اما مخالفت با عضویت نمایندگان شرکت ها در هیات مدیره و برخی مسائل دیگر منجر به منتفی شدن مذاکرات و توافقات شد.

بازیکنان  پرسپولیس به خاطر عدم برخورداری باشگاه از اسپانسر هنوز بخشی از مطالبات سال گذشته خود را دریافت نکرده و بابت فصل جاری نیز در حالی که اعضای تیم استقلال و بسیاری از تیم ها 30 درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند دریافتی هایی کمتر از 20 درصد داشته اند. آنها امیدوارند توافق با اسپانسر مدنظر باشگاه نهایی شده و به حق و حقوق خود دست یابند.

 

 ادامه چانه زنی پرسپولیس با اسپانسر بر سر ضمانت مالی

باشگاه پرسپولیس در حال ادامه چانه زنی های خود با اسپانسر بر سر ضمانت های مالی مندرج در قرارداد است.

  در شرایطی که به نظر می رسید توافق پرسپولیس با اسپانسر نهایی شده باشد چانه زنی روی بعضی جزئیات قرارداد که البته برای باشگاه اهمیت دارد کار را به درازا کشانده است.

یکی از موارد مورد بحث بین دو طرف ضمانت های اجرایی قرارداد است که پس از جلسه روز گذشته هیات مدیره از اسپانسر مطالبه شد.

از نگرانی های پرسپولیسی ها در اجرای این قرارداد آن است که چنانچه پس از انعقاد قرارداد اسپانسر ضمن واگذاری فضاهای تبلیغاتی از انجام تعهدات مالی امتناع کند چه ضمانتی برای حفظ منافع باشگاه وجود خواهد داشت. این نگرانی برگرفته از تجربه ای است که سرخپوشان با اسپانسر سال قبل خود داشتند و در نهایت پس از آنکه اسپانسر برخی از تعهدات را انجام نداد با فسخ قرارداد دچار مشکل شدند.

به نظر می رسد مسئولان پرسپولیس خواهان آن هستند که یا از سوی اسپانسر ضمانت های لازم مانند ضمانت بانکی ارائه شود یا اینکه در قرارداد این شرط گنجانده شود که هر زمان که در اجرای تعهدات مالی قصور شد باشگاه بتواند از همان زمان نسبت به انجام همکاری با دیگر شرکت ها اقدام نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)