پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: برانکو پیشنهاد همکاری داده اما بیشتر دوست دارم به صورت انفرادی در تیم دیگری به عنوان نفر اول کار کنم.

هومن افاضلی درباره پیشنهاد همکاری برانکو برای کار در پرسپولیس فصل آینده اظهار داشت: احتمالش خیلی ضعیف است که این پیشنهاد را بپذیرم چون شرایط دستیاری در پرسپولیس طوری است که باید سابقه بازی در آنجا را هم داشته باشی.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محمد دایی و بهزاد غلامپور، دستیاران علی دایی در پرسپولیس، سابقه بازی در این تیم را داشتند، خاطرنشان کرد: اشاره شما درست است. این دو نفر سابقه بازی در پرسپولیس را ندارند اما سیستم کاری من اینطور است و می گویم اگر قرار است در پرسپولیس دستیار باشی بهتر است در آنجا بازی هم انجام داده باشی و اینطور فکر می کنم. البته چون برانکو این پیشنهاد را داده شاید قبول کنم ولی احتمالش خیلی ضعیف است چون دوست دارم نفر اول باشم.

سرمربی سابق تیم ملی امید در خصوص پیشنهاد رسیده از تیم های لیگ برتر یا لیگ یک بیان داشت: فعلا خبری نیست. باید صبر کنیم چون یکسری مربیان هستند که اول باید تکلیف آنها روشن شود و بعد نوبت به دیگران می رسد. البته ترجیح می دهم که در لیگ برتر کار کنم اما اگر یک تیم لیگ یکی بابرنامه و باامکانات هم باشد بدم نمی آید آنجا هم کار کنم.

وی که سابقه همکاری با حسین هدایتی در استیل آذین را هم در کارنامه خود دارد درباره خرید پرسپولیس توسط هدایتی عنوان کرد: فعلا که شنیده ام مزایده چهارم هم منتفی شده است که این نشان می دهد این بحث به سرانجام نخواهد رسید و بهتر است در این باره صحبتی نداشته باشیم.

افاضلی در پایان درباره عضویت همسرش، دکتر زهره هراتیان، در کمیته پزشکی فیفا تصریح کرد: همسر من افسری پزشکی فیفا و عضویت در کمیته پزشکی AFC را در کارنامه کاری اش دارد و تا آنجا که می دانم دنبال عضویت در کمیته پزشکی فیفا هم بود که ظاهرا این مساله هم انجام شده و بعد از این کنگره برای سومین جام جهانی قرار است به کانادا برود تا با تیم پزشکی در این مسابقات حضور داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)