ستاره پرتغالی قصد دارد تا افتخارات فردی ای که کسب کرده را در زادگاهش به نمایش بگذارد.

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید روز 15 دسامبر در فونچال، زادگاهش، موزه ای را افتتاح خواهد کرد که در آن افتخارات فردی و اشیا مرتبط با فوتبال را در آن به نمایش خواهد گذاشت.

اوگو آویه رو، برادر رونالدو این خبر را اعلام کرده. ستاره پرتغالی سحرگاه دیروز به فونچال، مرکز منطقه مادیه را سفر کرد تا در طول دو روز آتی، جزئیات مرتبط با موزه را مورد بازبینی قرار دهد.

 

این موزه در مرکز شهر فونچال برقرار خواهد شد. کاپیتان تیم ملی پرتغال که از اواخر ماه نوامبر با مشکلات فیزیکی دست و پنجه نرم می کند، با اجازه سران باشگاه رئال این روزها به تعطیلات رفته؛ چرا که طبق گفته کارلو آنچلوتی او در بازی این هفته تیمش مقابل الیمپیک ساتیوا، تیمی از دسته دوم بی لیگ اسپانیا که حریف تیمش در کوپا دل ری است، استراحت خواهد داشت و این روزها به رونالدو استراحت داده.

کریس رونالدو دوس سانتوس آویه رو، متولد 5 فوریه سال 1985 در منطقه سانتو آنتونیو، محله ای فقیر نشین در فونچال است که امسال بهترین سال فوتبالی اش را چه درعرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سرگذاشته.او که در سال 2008 توپ طلا را مال خود کرده بود در سال 2013 در 56 بازی ای که برای رئال برگزار کرد 67 گل زد و در تیم ملی پرتغال هم از رکورد گلزنی اوزه بیو، اسطوره فوتبال این کشور که 41 گل ملی داشت پیشی گرفته و به رکورد پدرو پائولتا (47گل) رسید.

رونالدو که در دو فصل 8-2007 و 11-2010 دو کفش طلا را نیز مال خود کرد، حالا یکی از مدعیان اصلی فتح توپ طلای سال 2013 است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)