مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر رامین رضاییان به اروپا نرود مطمئنا آخرین بازیکن استقلال در نقل و انتقالات خواهد بود.

 سید رضا افتخاری که در برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر حضور پیدا کرده بود در ابتدا در خصوص حضور بازیکنان جوانی چون محسن کریمیو اینکه ممکن است این بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال نباشد گفت: کریمی بازیکن آینده‌داری است و ما به راحتی او را از دست نمی‌دهیم.قرار است شرایطی را برای این بازیکن فراهم کنیم تا برای استقلال بازی کند.اتفاقا معتقدم تیم ملی ما هم به این بازیکن نیاز دارد.

وی افزود:اگر سن کریمی به ۲۳ سال به نخورد،احتمالا یک سهمیه برای او در تیم بزرگسالان باز  می‌کنیم تا بتواندبرای استقلال بازی کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت رضاییان نیز گفت: وی یک هفته دیگر فرصت دارد که وضعیت انتقالش به باشگاه استقلال مشخص شود. کادر فنی ما هم در مورد رامین نظر مساعد داشته است.او به دنبال مذاکره با یک تیم اروپایی است و الان که با شما صحبت می‌کنم در اتریش به سر می‌برد. رضاییان به ما گفت اگر تیم خوب اروپایی پیدا نکند، به استقلال خواهد آمد.

افتخاری تاکید کرد: صحبت‌هایی را با او انجام دادیم نزدیک به ۱۲ روز به وی فرصت دادیم که یک هفته از آن تاریخ گذشته است.من مطمئن هستم رضاییان به استقلال بیاید هوادران او را تائید می‌کنند.

افتخاری در پاسخ به این سوال که شرایط جسمانی جباری چگونه است گفت: جباری بازیکن بزرگی است و به ما گفت که زانویش را چهار سال قبل جراحی کرده و با همان زانو هم چند سال در قطر بازی کرده است. ما بیشتر به دنبال فکر جباری هستیم نه فیزیکش .جباری شرایطی دارد که در بازی‌های بزرگ می‌تواند ورق و نتیجه را به سود استقلال برگرداند.
وی در خصوص رقم قرارداد این بازیکن نیز گفت: قرارداد او مثل بازیکنان هم سطح خودش در رده ملی است.
مدیرعامل آبی‌پوشان در خصوص اینکه امروز ادعا کرده جباری باید تست پزشکی بدهد و در غیر این صورت قرارداد او امضا نمی‌شود گفت: در قرارداد جباری و تمامی نفراتی که جذب کردیم بندی وجود دارد که اجرای قرارداد آن‌ها بعد از تست‌های پزشکی اجرا خواهد شد. ما به جباری هم همین را گفتیم و او گفت مشکلی از این بابت ندارد. جباری به عشق هواداران استقلال به قطری‌ها پاسخ منفی داده است و‌گرنه از آنجا پیشنهاد داشت!
افتخاری با اشاره به وضعیت مالی استقلال نیز گفت: بودجه فعلی باشگاه، کفاف هزینه‌های سنگین ما را نمی‌دهد و ما با اسپانسرهایی دیگر هم صحبت کردیم تا بتوانیم با دغدغه های کمتری کار را پیش ببریم.

مجری برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر از افتخاری خواست که از آخرین بمب استقلال رونمایی کند که افتخاری پاسخ داد: اگر  رضاییان به استقلال بیاید، آخرین بازیکن ما خواهد بود اما اگر این توافق حاصل نشود، مشکل محسن کریمی را حل می‌کنیم و سهمیه بازیکن بزرگسال را به او اختصاص می‌دهیم. حسن بیت‌سعید و  سجادشهباززاده را به عنوان مهاجم جذب کردیم و در دفاع هم بعد از جدایی رابسون جانواریو، پژمان منتظری را به استقلال آوردیم. روزبه چشمی هم سرحال برگشته و  خوشبختانه تیم کامل شده است. استقلال ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها شده و من مطمئن هستم تیم ما امسال نتایح بسیار بهتری از سال گذشته کسب خواهد کرد.

وی  در پاسخ به این سوال که آیا قرار بود از فتح‌الله‌زاده مشورت بگیرد گفت: ما اصلا چنین قراری نداشتیم. من احترام خاصی برای او قائل هستم اما بالای بیست سال در فوتبال تجربه دارم و دیگر زمانی نیست که بخواهم از کسی مشورت بگیرم. در حال حاضر همه چیز را می‌دانم البته این را هم بگویم که نیاز است تا در برخی مسائل از جمله رده‌های پایه از او استفاده کنیم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)