پرسپولیس نیوز : تیم ملی شطرنج ایران با انجام یک عمل اشتباه و تفاوت داشتن نفراتی که در بازی مقابل ازبکستان حاضر شدند با افراد موجود در استارت لیست، متحمل باخت و از بازی‌ها حذف شد.

تیم ملی شطرنج ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا و در بخش انفرادی نتیجه‌ قابل قبولی به دست نیاورد و تنها امیدش به نتیجه‌ گرفتن در بخش تیمی بود، اما انجام یک عمل اشتباه و البته غیر قابل اغماض باعث شد تنها شانسی که برای کسب مدال در بخش تیمی داشت را نیز دست بدهد.

به طوری که در رقابت‌های بخش برق آسا، ملی‌پوشانی که پشت میز بازی نشستند با نفراتی که نامشان در استارت لیست بازی وجود داشت متفاوت بود. همین موضوع باعث شد با وجود پیروزی سه بر یک مقابل ازبکستان، ازبک‌ها به این تفاوت نفرات اعتراض کنند و در نهایت تیم ملی ایران بازنده اعلام شود و نتواند به مرحله بعد راه یابد.

احسان قائم مقامی، اصغر گلی زاده، میترا حجازی پور و سارا سادات خادم الشریعه نفراتی بودند که رقابت‌ مقابل ازبکستان حاضر شدند در حالی که در استارت لیست نام احسان قائم مقامی، پوریا درینی، آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور ثبت شده بود.

 این شرایط در حالی رخ می‌دهد که رئیس فدراسیون شطرنج در روزهای اخیر درگیر حاشیه‌های زیادی از جمله مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس بود و این رشته در بخش انفرادی هم تمام نمایندگانش حذف شد.

از سوی دیگر بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک از عملکرد تیمهای بیلیارد، بولینگ و شطرنج در مسابقات داخل سالن آسیایی اعلام نارضایتی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)