قرعه کشی کردیم ، استقلال – پرسپولیس انتخاب نشد!

 

مرجع خبری پرسپولیس : پس از شائبه های حمایتی کمیته داوران و کمیته برنامه ریزی سازمان لیگ ، افتضاح دیگری برای فدراسیون فوتبال به ثبت رسید و خبر می رسد در حساس ترین مسابقه فصل لیگ برتر آزمایش دوپینگ گرفته نشده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، برای اولین بار در طول سال های اخیر مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس بدون انجام آزمایش دوپینگ از بازیکنان دو تیم به پایان رسید! این در حالی است که این مسابقه یک برنده هم داشته است.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که طی سال های اخیر حتی در مسابقاتی که با نتیجه تساوی این دو تیم پرطرفدار به پایان رسیده بود حداقل از 6 بازیکن دو تیم پس از مسابقه نمونه گیری دوپینگ به عمل آمده است.

 

 

 

هاشیمان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع می گوید : «در هیچ کجای قوانین فیفا ذکر نشده است که باید وقت و هزینه خود را صرف پیدا کردن موارد دوپینگ بکنیم . همواره اصل بر پاکی است و نمونه گیری به صورت تصادفی انجام خواهد شد .»

 

وی با اشاره به اینکه بین مسابقه استقلال – پرسپولیس و سایر مسابقات هیچ تفاوتی در انتخاب به عنوان نمونه تصادفی وجود ندارد تاکید کرد : « انتخاب مسابقات برای انجام عمل نمونه گیری دوپینگ به صورت تصادفی و با استفاده از نرم افزار کامپیوتری صورت می گیرد و در این نرم افزار برای مسابقات حساس تر یک افزایش ضریب در نظر گرفته شده که در این قرعه کشی مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس انتخاب نشده است! »

 

هاشیمان افزود : «ما نمی توانیم وقت و هزینه بسیاری را صرف پیدا کردن موارد دوپینگ بکنیم و باید اصل را برپاکی گذاشته و تنها به نمونه های تصادفی اکتفا کنیم .»

 

هاشیمان در حالی به نمونه گیری تصادفی استناد می کند که طی ماه های گذشته و با افزایش حجم انتقادات باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی کاپیتان این تیم در خصوص نمونه گیری از وی ، به اصل “نمونه گیری هدفمند” اشاره می کرد ، و ظاهرا این اصل توسط آقای هاشمیان به فراموشی سپرده شده  و در حساس ترین مسابقه فصل لیگ برتر که بازیکنان 34-35 ساله استارت های 40-50 متری درون زمین مسابقه می زنند و در نهایت یک برنده از زمین خارج می شود ؛ نمونه گیری دوپینگ به عمل نمی آید!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)