پرسپولیس نیوز : حضور هوارداران معترض پرسپولیس به وضعیت این باشگاه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس بیشتر از قبل شده است.

همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد هواداران معترض به نقل و انتقالات پرسپولیس جلوی باشگاه تجمع کردند اما دقایقی بعد با ورود پلیس این هواداران پراکنده شدند. همچنین پلیس به آنها تذکر جدی داد که در صورت دیدن شان جلوی در باشگاه این بار برخوردی جدی با آنها خواهد داشت.

 

حضور هوارداران معترض پرسپولیس به وضعیت این باشگاه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس بیشتر از قبل شده است. تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه با حضور نزدیک به 70-80 نفر و نیروهای پلیس کماکان در حال برگزاری است. در میان 3-4 خانم نیز حضور دارند.

هواداران پرسپولیس خواستار دیدار با علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه هستند و ماموران نیروی انتظامی هم سعی در متفرق کردن مردم و بازگشت آرامش به کوچه دارند.

این در حالی است که خبرنگاران و رسانه های زیادی هم جلوی در باشگاه ایستاده اند.

تعداد افرادی که جلوی در باشگاه پرسپولیس تجمع کرده اند هر لحظه بیشتر می شود و تجمع کنندگان خواستار حضور هدایتی و عابدینی در باشگاه هستند.

 

تعدادی از آنها نیز خواستار دیدار با علی اکبر طاهری هستند تا صحبت‌های خودشان را با او مطرح کنند.

 

این در حالی است طاهری تا این لحظه به باشگاه نیامده است.

 

این درحالی است که هواداران معترض پرسپولیس خواستار این هستند که مشکلاتشان را با طاهری در میان بگذارند و جالب اینجاست که برخی از هواداران این تیم از ماموران نیروی انتظامی درخواست می‌کنند که آن‌ها صحبتهایشان را به گوش مسئولان پرسپولیس و وزارت ورزش برسانند.

در این بین البته شاهد هستیم هواداران هر کدام از شخص و یا گروهی حمایت می‌کنند.  بیشتر این هواداران به مسئولان وزارت ورزش بابت انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتراض کرده و اعتقاد داشتند این باشگاه باید به  حسین هدایتی و امیر عابدینی داده می‌شد. تعداد اندکی هم بودند که عابدینی را مدیر مناسبی برای باشگاه پرسپولیس ندانسته و در این مورد با حامیان او بحث و جدل داشتند.

ماموران نیروی انتظامی با حضور در باشگاه دقایقی با هواداران پرسپولیس صحبت کردند و قرار شد نماینده‌ای از سوی هواداران انتخاب شود تا این فرد به دیدار طاهری برود.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)