شماری از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند، علیه مهدی رسول‌پناه شعار دادند.

شماری از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از صبح امروز (سه‌شنبه) در اعتراض به عملکرد مدیریت این باشگاه در نقل و انتقالات بازیکنان، مقابل ساختمان پرسپولیس تجمع کردند.

* هواداران شعارهایی علیه مهدی رسول‌پناه و علی رغبتی، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس سر دادند.

* رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس میان هواداران آمد و توضیحاتی درباره شرایط مالی باشگاه به آنها ارائه کرد. او به هواداران گفت که باشگاه پرسپولیس در شش ماه اخیر ۷۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشته، اما این مبلغ صرف بدهی‌های باشگاه شده و اکنون پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ در اولویت پرسپولیس قرار دارد.

* طرفداران پرسپولیس از مدیران باشگاه خواستند قرارداد علی علیپور، مهدی ترابی و بشار رسن را تمدید کنند و بازیکنان باکیفیتی به خدمت بگیرند.

*هواداری گفت معلوم نیست چه بلایی سر ترابی آورده اند او که از بچگی عاشق پرسپولیس بوده فرار کرده.

معترضان که برای لحظاتی از اطراف این ساختمان دور شده بودند اما یک هوادار خانم دوان دوان خود را به مقابل در این باشگاه رساند و با کوبیدن در از مهدی رسول پناه درخواست کرد برای پاسخگویی در داخل کوچه حاضر شود، بار دیگر مقابل در باشگاه تجمع کرده و انتقادهای تندی علیه مسؤولان باشگاه داشتند.

معترضان در اعتراض‌های خود خواستار توضیح در خصوص نحوه هزینه پرسپولیس از کارگزار و پاسخگویی نسبت به دلایل جذب نشدن بازیکن و فسخ قرارداد مهدی ترابی شدند. آنها مسؤولان حراست باشگاه پرسپولیس می‌گفتند مدیری که کارایی ندارد باید از سمت خود استعفا بدهد و به این شکل خواستار برکناری رسول پناه بودند.

اعتراض هواداران به نحوه مدیریت رسول پناه سبب شد معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که مشغول ورود به باشگاه بود دقایقی مقابل معترضان ایستاده و به آنها پاسخ بدهد،‌ البته صحبت‌های رضا یلوه برای هواداران پرسپولیس قانع کننده نبود و آنها با صدای بلندی فریاد می‌زدند که خود رسول پناه باید در صدد پاسخگویی برآید.

حدود ۱۵ هوادار خانم هم در میان معترضان حضور داشتند که یکی از آنها مدعی بود رسول پناه به عنوان یک دندانپزشک نمی‌تواند خانه خودش را هم مدیریت کند چه برسد به باشگاه بزرگ پرسپولیس.

حضور نیروی انتظامی در محل سبب شد شدت اعتراض هواداران کاهش یافته و آنها با تشکیل گروه های چند نفره درباره وضعیت مدیریتی پرسپولیس با هم صحبت کنند‌.

* رسول‌پناه با خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس به میان هواداران آمد و دقایقی با آنها صحبت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)