مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی خط ۵ به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک، در روز یکشنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

احسان حامد مقدم با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است گفت: امروز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی دو قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

وی افزود: آخرین قطار خط ۵ از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت ۲۲:۴۷ به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسد که مقرر شده است تا با نظارت مسئول ایستگاه ورزشگاه آزادی و با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، در صورت نیاز تا ۵ دقیقه در این ایستگاه توقف داشته باشد.

وی تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک و تسهیل در رفت آمد آنها، دو قطار فوق‌العاده از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی در ساعات ۲۲:۵۰ و ۲۳ به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، لازم به توضیح است که زمان پایان فعالیت خطوط درون‌شهری متروی تهران و حومه ساعت ۲۲ است و در این خطوط اعزام فوق العاده انجام نمی شود، بنابراین تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)