پرسپولیس نیوز :  با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی پرسپولیس و پدیده بر شمار هواداران افزوده شد اگرچه همچنان سکوهای خالی به چشم می‌آید.

تا پیش از 25 دقیقه مانده به آغاز دیدار پرسپولیس و پدیده در چارچوب هفته نخست لیگ برتر تعداد هواداران در ورزشگاه افزایش پیدا کرد و به نزدیک 5 هزار نفر رسید.

* شماری از خبرنگاران هنگام ورود به ورزشگاه بازرسی بدنی شدند.

* امید عالیشاه که از بازی امروز محروم است، با لباس شخصی به جایگاه ویژه آمد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* هنگام ورود دروازه‌بان‌های پدیده به زمین هواداران پرسپولیس ابتدا فکر کردند صادقی و قدیمی‌پور وارد زمین شدند و این دروازه‌بانان را تشویق کردند اما وقتی متوجه شدند دروازه‌بانان پدیده هستند علیه آنها شعار دادند.

* با حضور ایمان صادقی و مرتضی قدیمی‌پور در زمین هواداران به شدت این دو دروازه‌بان را تشویق کردند. دو دروازه‌بان پرسپولیس به همراه ایگور پانادیچ در کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

* پس از ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین برای گرم کردن، هواداران به شدت سرخپوشان را تشویق کردند. در این بین محسن بنگر مدافع پرسپولیس از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان برخوردار بود و بارها مورد تشویق قرا رگرفت.

* بنگر هنگام گرم کردن با چندن تن از بازیکنان پدیده خوش و بش کرد.

* همزمان با شعار هواداران پرسپولیس و تشویق بازیکنان این تیم چند موسیقی شاد با صدای بلند در ورزشگاه پخش شد که هواداران پرسپولیس به این مسئله اعتراض کردند.

* با توجه به اینکه هفته اول مسابقات لیگ برتر گرامیداشت هفته انتقال خون است، چندین بار از طریق بلندگوی ورزشگاه به این موضوع اشاره شد.

* مایکل اومانیا که در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار دارد همزمان با بازیکنان اصلی به زمین آمد و مشغول روپایی زدن شد.

* مسئولان تیم فوتبال پدیده و همچنین برخی بازیکنان سکونشین این تیم بارها کنار زمین عکس یادگاری گرفتند.

* مصطفی قنبرپور، آندره پانادیچ، تی‌هومیر و ایگور پانادیچ مسئول گرم کردن بازیکنان بودند ضمن اینکه برانکو طبق عادت هنگام گرم کردن بازیکنان کنار زمین آمد و عملکرد آنان را زیر نظر داشت.

* پرچم بزرگ و معروف پرسپولیس که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شده بود، امروز دوباره به ورزشگاه آورده شد تا پیش از آغاز بازی و هنگام ورود رسمی بازیکنان به زمین، باز شود.

* کریم باقری که دیرتر از سایر اعضای کادرفنی تیم پرسپولیس وارد زمین شد به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

 

 * جمعی از لیدرهای پرسپولیس  با هواداران دقایقی گفت و گو کردند.آنها از طرفداران پرسپولیس خواستند در بازی با پدیده تیم را حمایت کنند و شعار حاشیه ای سر ندهند.

*  علی اکبر طاهری،سرپرست باشگاه پرسپولیس در جایگاه VIP حضور پیدا کرد.مدیرعامل پدیده هم از حاضران در ورزشگاه است.

* پرچمی که بر روی آن نوشته شده قلب بچه های الیگودرز به عشق پرسپولیس می تپد در بین تماشاگران باز شده است.

* تعدادی هوادار پرسپولیسی از شهرهای کاشان و مشهد به استادیوم آمدند.

*تماشاگران پرسپولیس علیه استقلال و مهدی رحمتی شعار سر دادند.

مهدی طارمی دقایقی پیش از آغاز بازی پرسپولیس مقابل پدیده در صحفه اینستاگرام خود نوشت: سلام به امید برد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)