مرجع خبری پرسپولیس :  افشاريان از مكالمه خودش با خلعتبري در پايان بازي گفت:«خلعتبري تصميم گرفته بود در اين بازي كارت بگيرد تا بازي بعد استراحت كند و در مسابقه با سپاهان حضور داشته باشد. اين حرفي بود كه او در آخر بازي به من زد

اعتراض استقلالي‌ها به قضاوت خداداد افشاريان داوربازي اين تيم مقابل ذوب آهن سرانجام خشم اين داور با تجربه ليگ را برانگيخت. او كه عقيده دارد تصميم‌اش در مورد مردود اعلام كردن گل ايمان مبعلي درست بوده است، در رابطه با اين تصميم در برنامه نود چنين صحبت كرد:«قبل از آنكه توپ به ايمان مبعلي برسد محمدرضا خلعتبري روي بازيكن استقلال خطا انجام داد كه به نظر من آن خطا عمدي بود و وقتي توپ به مبعلي رسيد من سوت را زده بودم. ممكن است شما بگوييد كه چرا آوانتاژ نداديد كه با توجه به فاصله زياد توپ با مبعلي اين تصميم درست بوده است.»

 

افشاريان همچنين از مكالمه خودش با خلعتبري در پايان بازي گفت:«خلعتبري تصميم گرفته بود در اين بازي كارت بگيرد تا بازي بعد استراحت كند و در مسابقه با سپاهان حضور داشته باشد. اين حرفي بود كه او در آخر بازي به من زد. من كار درستي كردم كه بازي را متوقف كردم و به خلعتبري كارت دادم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)