رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اشتباهات تاثیرگذار داوری را قبول دارم اما دستمان برای چیدمان بسته بود.

خداداد افشاریان دوشنبه شب در گفتگویی با فوتبال برتر تاکید کرد: مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارند چیدمان داوری بازی با پرسپولیس در چند روز مانده به بازی تغییر کرده است اما این حرف صحیح نیست و از همان روز اول کادر داوری این بازی مشخص بود.

وی تصریح کرد: برای هر بازی شرایط خاصی وجود دارد، به عنوان مثال در این ایام به توجه به اعزام مسافران برای حضور در مراسم اربعین تهیه بلیت هوایی بسیار سخت است و ما فقط موفق شدیم داور وسط را از طریق هوایی به مسجد سلمان برسانیم. از سویی دیگر ۵ داور ما در خارج از کشور هستند. دوستان کار را از بیرون می‌بینند اما واقعیت این است که کار بسیار سخت است.

رئیس کمیته داوران گفت: داوران ما از بهترین و پاکترین جامعه داوری هستند، قبول دارم اشتباهات تاثیرگذار داوری داشتیم اما اگر اشتباهی صورت بگیرد اولین قربانی شخص داور است و نباید با آبرو و عزت داوران بازی کنیم. دوستان میزبان به انتخاب آقای افشون کمک داور بازی اعتراض می کنند درحالی که این کمک داور به گفته کارشناسان شما گل سالم پرسپولیس را مردود کرده است که آفساید نبوده است و اگر اتفاقی هم بوده است به نفع شما بوده است. چرا ادعا دارید ایشان آمده در این بازی شما را متضرر کند؟

افشاریان تصریح کرد: در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ۳ اشتباه تاثیرگذار برای سرخ‌پوشان و ۲ اشتباه هم برای تیم میزبان صورت گرفت و اگر قرار است اشتباهات این داور را بالانس کنیم پرسپولیس بیشتر ضرر کرده آن وقت شما اعتراض دارید؟ داور اشتباه کرده و روز خوبی نداشته ولی در مورد چیدمان به هیچ وجه ارنج را تغییر ندادیم و این حرف به هیچ وجه درست نیست و اگر کسی ادعایی دارد سندش را نشان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)