یحیی گل محمدی به دلیل بدقولی مسئولان و آنچه که دروغگویی عنوان کرده است اعلام کرده توان ادامه کار کردن با این شرایط را ندارد.
مدیران باشگاه از زمان پخش برنامه فوتبال برتر تا امروز به خوبی نشان داده اند ترفند تغییر زمین بازی و انداختن توپ به زمین دیگران را به خوبی بلدند.

مشکلات پرسپولیس به قدری فزاینده شده که بازیکنان تیم دیروز قصد تمرین نداشتند و با خواهش اعضای کادرفنی با تاخیر حاضر به تمرین شدند و همین مساله باعث لبریز شدن صبر گل محمدی و مصاحبه او شده است که تا یک ساعت قبل از تمرین درحال پیگیری وضعیت تیم و فرستادن بازیکنان برای مذاکره به باشگاه بوده است.
گل محمدی که سه ستون اصلی ترکیب سال گذشته خود در خط دروازه، میانی و حمله یعنی بیرانوند، ترابی و علیپور را از دست رفته دید به انتقاد از عملکرد باشگاه پرداخت.
یحیی گل محمدی در لیستش درخواست جذب دانیال اسماعیلی فر، مظاهری، اسدی، مغانلو و مرادمند را داشته که از جمله چهره های شاخص لیگ برتر بوده اند و به همراه علیپور و ترابی ۷۰ درصد ترکیب تیم را تشکیل می دهند اما وقتی باشگاه موفق به جذب هیچ کدام نمی شود اسامی دیگری را برای انتقال ارائه می کند و پس از اینکه چند بازیکن جذب می شوند همه ادعای تامین خواسته های گل محمدی و بسته شدن تیم مدنظر او را مطرح کرده اند!

مسئله دیگر وعده هایی است که انجام نمی شود و برای مثال بازیکنانی که قول دریافت پیش پرداخت برای امضای قرارداد داشته اند مجبور شده اند از جیب خودشان پول رضایتنامه را بدهند و الان مشکل برگشت خوردن چکشان را دارند. نکته عجیب این است که هیچ کدام از خریدهای جدید پیش قرارداد نگرفته اند و صرفا با گرفتن یک عکس از قرارداد رونمایی شده است! یحیی گل محمدی با مذاکره خود بازیکنان را راضی به حضور در باشگاه و امضای قرارداد کرده و باشگاه قول داده به آنها پول بدهد و عدم پایبندی به این قول باعث ناراحتی بازیکنان از یحیی گل محمدی شده است. بازیکنان قبلی تیم هم به دلیل عمل نشدن به قول پرداختی روز گذشته حاضر به تمرین نبوده اند و با تاخیر تمرین را آغاز کرده اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته هم در واکنش به جدایی علیپور گفت اگر او می‌خواست بماند از یک ماه قبل برای ویزا اقدام نمی کرد، این در حالی است که علیپور خودش دو بار برای مذاکره به باشگاه رفته و به گفته یکی از نزدیکان علیپور رسول پناه در جلسه اول حاضر به برگزاری جلسه با او نشده است و رغبتی را به جلسه فرستاده است.

علیپور اگر بازیکن پرسپولیس هم نبود یک مهره مهم نقل و انتقالاتی است که باشگاه باید او را از دهان شیر بیرون بکشد علیپور بازیکن پرسپولیس بوده و باشگاه که در انتهای فصل می دانسته بهترین بازیکنان تیمش قراردادشان تمام شده از همان زمان باید باب مذاکره را باز می کرد و مطرح کردن بحث هایی از جمله اینکه یک ماه قبل برای ویزا اقدام کرده ناتوانی در رقابت با باشگاه های دیگر برای جذب بازیکن و کم آوردن مقابل یک پیشنهاد خارجی را ثابت می کند.

علیپور اگر قصد فکر کردن به تیم های خارجی را داشته باید از همان موقع درخواست ویزا را می داد چرا که اگر در میانه فصل نقل و انتقالات اقدام کند ویزایش در پایان مهلت صادر می شود و دیگر فایده ای ندارد. در جلسه دوم هم باشگاه روی پیشنهاد ۳٫۵ میلیاردی خود به علیپور پافشاری می کند و قرار می شود باشگاه خبر نهایی را بدهد اما حتی پس از این جلسه هم تماسی با علیپور برای تعیین تکلیف او برقرار نمی شود و باعث می شود او جدایی را انتخاب کند.

یکی از نزدیکان علیپور درباره ماجراهای پیش آمده گفت: از اظهارات رسول پناه تعجب می کنم. این حرفها در حالی است که هیچ ویزایی در رابطه با این باشگاه‌ها برای علیپور صادر نشده است. همه می‌دانستند که قرارداد علیپور در پایان فصل به اتمام می رسد. آیا باشگاه نمی‌توانست نیم فصل یا حداقل بعد از مسجل شدن قهرمانی، علیپور را برای عقد قرارداد و مذاکره دعوت کند؟

وی ادامه داد: حتی روزی که علیپور به باشگاه رفت و مذاکره کرد هم باشگاه با او تماس نگرفته بود. خودش با وکیلش محمد نورزاده بدون درخواست باشگاه رفت. مدیرعامل باشگاه هم در طی یکساعتی که علیپور در باشگاه حضور داشت حتی یک لحظه برای یک سلام علیک هم علیپور را ندیده! او فقط با آقای رغبتی حرف زده و رفته.

وی افزود: ماجرا این است که ریوآوه از مدتها قبل خواستار علیپور بوده. کارهای اولیه ویزا و پیش نویس توافقات هم توسط نیکومنش ایجنت علی علیپور انجام شده بود. پیشنهاد مالی ریوآوه خیلی خوب بوده. به مراتب بالاتر از پیشنهاد ماریتیمو. آنها تا اول شهریور به علیپور فرصت داده بودند تا پیش نویس اولیه را امضا و ارسال کند ولی علیپور با بیان اینکه تا با پرسپولیس مذاکره نکنم با هیچ تیمی نمی بندم پیشنهاد ریوآوه را از دست داد.منت سر پرسپولیسی ها نیست. علی بخاطر برخی وابستگی ها و علایق شخصی اولویتش ایران بود. کارهای اولیه مذاکرات برای باشگاه ریوآوه انجام شده بود که به دلیل تعلل علیپور به سرانجام نرسید.

این منبع موثق تصریح کرد: بعد از عدم انتقال به ریوآوه، ایجنت علی سراغ پیشنهاد بعدی رفت. پیشنهاد ریوآوه ۷۵۰ هزار دلار و پیشنهاد ماریتیمو ۶۰۰ هزار دلار بوده. باشگاه پرسپولیس به علیپور پیشنهاد سه و نیم میلیارد تومانی داده.

وی در پایان گفت: علی هنوز تا صدمتری سفارت پرتغال هم نرفته. چطور می گویند ویزا صادر شده؟ همین یک حرف نشان می دهد چه ادعایی درست است و چه ادعایی اشتباه. علیپور پیشنهاد حدود ۱۸ میلیارد تومانی ریوآوه را از دست داد چون اولویتش پرسپولیس بود. الان حدود ۳ الی ۴ میلیارد تومان فقط مابه التفاوت رقم ریوآوه و ماریتیمو است. پیشنهاد مالی پرسپولیس خیلی با این ارقام تفاوت دارد. علی بعد از این همه سال بازی کردن، یک خانه نتوانسته بخرد. به او حق بدهند نگران آینده اش باشد. باشگاه در همه این روزها یک تماس با علیپور نگرفته. علی را هم مثل یک بازیکن جدید فرض می کردند و به او زنگ می زدند ایرادی داشت؟ حالا هر چه بوده تمام شده و بیان این حرفها فقط برای شفافیت ماجرا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)