پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشکل عدم تمدید ماموریت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از طرف ستاد کل نیروهای مسلح را دلیل برکناری رویانیان اعلام کرده است.

فداحسین مالکی پس از انتشار خبر برکناری رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس در مصاحبه با خبرگزاری های رسمی اعلام کرده مدیریت رویانیان هیچ ایرادی نداشته و تنها دلیل برکناری وی مشکلات تمدید ماموریت بوده است. وی در این باره می گوید: « با توجه به مامور به خدمت بودن رویانیان و مسائل دیگر این اتفاقات قرار است در روزهای آینده رخ دهد اما بنا نیست رویانیان از پرسپولیس جدا شود.». رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره علت کنار گذاشتن رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: «هیچ دلیلی خاصی ندارد همانطور که گفتم بحث مامور به خدمت بودن وی و مسائلی که وجود داشت باعث این تغییرات شد.» لینک خبر

 

این در حالی است که سردار باران چشمه مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح با رد این ادعا گفت: «همان زمان که دولت ایشان را از ستاد سوخت برداشت ما نامه ای به وزیر محترم ورزش نوشتیم و از ایشان خواستیم تا اگر می خواهند آقای رویانیان در پرسپولیس بمانند به ما درخواستی بدهند که ایشان را مأمور به خدمت در وزارت ورزش کنیم اما وزیر به نامه ما جواب نداد. چندی بعد حضوری نزد وزیر محترم ورزش رفتم و بار دیگر قضیه را مطرح کردم اما باز هم بی نتیجه بود.» لینک خبر

 

با شواهد موجود واضح است که مشکل تمدید ماموریت رویانیان برای حضور در پرسپولیس تنها بهانه ای واهی از سوی وزارت ورزش و هیئت مدیره برای ایجاد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس است تا اعتراضات نسبت به آن را کاهش دهند.

 

این در حالی است که این اقدام وزارت خانه با سیاست های این مرجع برای اداره باشگاه های پرسپولیس و استقلال نیز در تضاد است. وزارت ورزش همواره تاکید داشته است باشگاه های پرسپولیس و استقلال باید درآمدزا شوند و این وزارت خانه بودجه لازم را برای کمک به پرسپولیس و استقلال در اختیار ندارد. اما در کمال تعجب ورزشی ها رویانیان را که نیازی به تامین بودجه وزارت خانه ندارد برکنار می کنند و مدیر هزینه تراش استقلالی ها یعنی علی فتح الله زاده را در سمت خود ابقا می کنند!

 

پر واضح است که آینده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در انتهای دوره زمام داری دولت فعلی برای اعضای وزارت خانه اهمیت چندانی ندارد اما آنها قصد دارند در فاصله تنها یک ماه به انتهای کار دولت دهم با ایجاد تغییر در راس هرم مدیریتی باشگاه پرسپولیس عنصر مورد نظر خود را بر مسند کار بنشانند تا در ادامه هزینه های تغییر مدیریت را برای وزارت آینده بالاتر ببرند ، چراکه برکناری مدیری که تنها یک ماه از آغاز به کارش در یک مجموعه گذشته است مسلما هزینه های زیادی را برای دولت بعدی در میان افکار عمومی ایجاد خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)