مهرداد میناوند با وجود هماهنگی های لازم در برنامه ماه عسل غایب بود.

 قرار بود او هم به همراه سایر بازیکنان تیم 98 پنجشنبه شب راهی برنامه ماه عسل شود اما کسی او را ندید. میناوند در این باره می گوید: «متاسفانه اسم من را دو ساعت مانده به برنامه از لیست خارج کردند. توضیحی هم ندادند. ولی من ممنوع التصویر نیستم چون چند وقت پیش هم به شبکه سه رفتم و هم شبکه ورزش. البته متاسفانه عمه ام هم روز پنجشنبه فوت شد و کلا قصدی نداشتم به برنامه بروم.»

وی با اشاره به این مساله در صفحه شخصی خودش نوشت :حتی اگر در برنامه تلویزیونی ماه عسل پنجشنبه شب، از فهرست میهمانان در فاصله 2 ساعت مانده به پخش، خارج شدم، صداقت تاریخ، من را از جمع مردان بهترین تیم فوتبال قرن اخیر، در میدان مبارزه با آمریکا خارج نمی‌ کند؛ وقتی که بزرگترین شادی تاریخ را رقم می‌ زدیم.

این عادت بعضی هاست که از برنده ها، بازنده می‌ سازند چراکه نه دل بخشنده ای دارند نه دست مهربانی … آنها که برای یک لحظه شاد خود، عمری از آبروی دیگران را می‌ سازند.

او از یاد برده است، دیگری هم فراموش کرده است اما تو، هموطن قدرشناس و مهربان، بازیکنی که 70بار سرود ملی ایران در افتخارآفرینی را سرداده فراموش نمی‌ کنی، او فراموش می‌ کند که اما تو نه، من نه، من را و نه تمام تلاش هایم را … اما تو هستی که اسم من را فراموش نمی‌ کنی، اسمی که تلفظش برای او سخت است و برای تو آسان؛ مهرداد میناوند

 

 تريبون اصلي اينجاست:بله، صحنه اصلي اينجاست، اينجاست كه ميتوني نفس به نفس، خوشبختي رو درك كني. بين اين بچه ها مي توني نفس بكشي، اينجاست كه خدا مي خواد بهت بگه كجاي كاري و اصلا كي هستي! وقتي دو ساعت قبل از برنامه اسمت خط مي خوره و نمي توني در خدمت مردمي كه يه عمر واسشون دويدي، باشي، تا مياد دلت بكشنه فوري خود خدا يه جور جمعت ميكنه و ميفرستت يه جايي كه ميتوني كيف كني، عشق كني.
امروز اومديم توي يه بهشت، "آغوش مهر يزدان"، پر از فرشته ست، با آقاي بي باك، دكتر آذرفر، مهدي عباسي و امير نوري عزيز كه هرجا مي شينه از تيمشون حرف مي زنه و بايد بدونه هرجاي دنيا كه باشه هميشه يه "شيش" كنارشه!!!
در ضمن يه تشكر حسابي مي خوام بكنم از همه اونايي نشون فقط پهلوون زنده رو عشق نيست!!! كسايي كه از ديشب تا حالا چيزايي به گوشم رسوندن كه بگم خدايا چقدر بزرگي كه هروقت اراده كني ميتوني به يه آدم بفهموني چقدر دوستش داري!!!
همه اونايي كه از ديشب تا حالا به من لطف داشتين، از همه حمايتاتتون ممنونم، خوشحالم كه سالها واسه خوش شدن دلتون دويدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)