موضوع تهیه دلار برای پرداخت پیش قرارداد کی روش هم یکی از معضلات جدی فدراسیون فوتبال است وحتی کار به جایی رسید که اگر کی روش و دستیارانش برای مسابقه روز چهارشنبه هفته قبل پول نمی گرفتند روی نیمکت نمی نشستند.

پرسپولیس نیوز به نقل از خبر، فدراسیون برای پردخت مطالبات کی روش و دستیارانش از دو جهت با دردسر رو به رو شده ؛ اول اینکه برای تهیه ریال به مقدار زیاد مشکل دارد و مسئله دوم هم بالا رفتن قیمت دلار و افزایش فاصله آن با ریال است.

فدراسیون فوتبال در حالی که اسپانسر ندارد و طبق گفته کفاشیان بهای گزافی برای حفظ استقلالش می پردازد ، باید در این شرایط تیغ کی روش را روی گردن خود تحمل کند و پول او را قبل از اینکه خیلی دیر شود بپردازد. کارلوس کی روش را کفاشیان فردی توصیف کرده که بد اخلاق است و برخورد تندی دارد. مربی ای که اگر ماشینش دقایقی دیر برسد از کوره در می رود ، پس طبیعی است این مربی با مسائل مالی و سر وقت گرفتن پولش ، بسیار سفت و سخت تر رفتار کند و انعطاف کمی نشان دهد.

هادی آیت اللهی به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ، روز گذشته افشاگری قابل توجهی انجام داد که حاوی نکات بسیاری است . نکاتی که مثل اینکه فدراسیون چقدر اوضاع وخیمی دار که باید در فاصله فقط چند ساعت مانده به بازی از چهار راه استانبول دلار تهیه کند ، زیرا یا پول ندارد که زودتر این کار را انجام دهد یا یانکه دست دست کرده و کار را به وقت اضافه کشانده است. ضمن اینکه کی روش چقدر در مورد مسائل مالی و گرفتن پول خود و همکارانش جدی است که گفته اگر پول نگیرند ، در دیدار با ازبکستان روی نیمکت نمی نشینند. دیداری که بعد از بردن کره ، برای ما بسیار حیاتی و تعیین کننده بود .

آیت اللهی روز گذشته در همین خصوص گفت: کسی پیگیر مشکلات موجود در فدراسیون نیست ، به فاصله 3 ساعت مانده تا دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان ، برای مربیان تیم ملی از چهار راه استانبول دلار تهیه کردیم که شد یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان که قبلا یک سوم این مبلع بود. حتی گفتند اگر پول ندهید ، روی نیمکت نمی نشینیم. آنها دنبال پول خود هستند و دیگر دوران من بمیرم و تو بمیری و خواهش و تمنا گذشته زیرا همه چیز پول است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)