پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی از رد کردن پیشنهاد دویسبورگ آلمان به خاطر پوشیدن لباس پرسپولیس گفت.

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که این روزها روی پرده سینما می درخشد، در گفتگویی تازه با عادل فردوسی پور از پیشنهاد بوندسلیگایی خود پرده برداشت. او در این باره گفت: من پس از جدایی اولم از پرسپولیس به سایپا رفتم و سه سالی در این تیم بازی کردم. تمام افتخارات ملی من در تیم سایپا رقم خورد و توانستم به تیم ملی دعوت شوم. در جام ال‌جی که در مصر برگزار شده بود همراه تیم ملی بودم و بازی های خوبی به نمایش گذاشتم. وقتی به تهران برگشتم روابط عمومی باشگاه سایپا در فرودگاه بود و به من مدارکی داد و گفت از باشگاه دویسبورگ پیشنهاد دارم و باید به آلمان بروم.

او ادامه داد: من به دویسبورگ رفتم که شهری ترک نشین بود که بیشتر مردم ترکی صحبت می کردند و این تیم هم در بوندسلیگا ۲ بازی می کرد. آن زمان قرارداد ۲۴۰ هزار مارکی جلویم گذاشتند که نصفش به سایپا می رسد و بخشی هم مدیربرنامه هایم برمی داشت و عملا چیزی به خودم نمی رسید. من در چند روزی که در آلمان بودم با این تیم خوب تمرین نکردم و برگشتم ایران و با ۱۴ میلیون تومان به پرسپولیس رفتم. من آرزویم پوشیدن لباس پرسپولیس بود و این موضوع برایم از رفتن به فوتبال اروپا مهمتر بود.

پژمان که سالهاست از دنیا فوتبال فاصله گرفته و به سینما رفته در بخشی از مصاحبه‌اش مقابل مجری سابق برنامه نود گفت: شاید باورتان نشود اما شدیدا دلم برای اردوهای فوتبال تنگ شده است. من پس از اتمام فوتبالم مدارک مربیگری را کسب کردم و تا درجه B پیش رفتم و حتی منتظر بودم که به سطح A بروم اما در آن بازه به سینما وارد شدم و بازیگری را ادامه دادم.

او در بخشی دیگر از این مصاحبه گفت: شدیدا مربیگری را دوست دارم و به نظرم کار بسیار جذابی است اما ۲۴ ساعته است و باید به تمام تاکتیک ها و بازیکنان و … فکر کرد.

عادل در این گفت‌وگو فلش‌بکی به دوران فوتبال پژمان جمشیدی زد و بار دیگر به شوخی ماجرای تعداد بازی‌ها و گل ملی جمشیدی را پیش کشید. مسئله‌ای که حتی در سریال پژمان نیز به دفعات با آن شوخی شد. جمشیدی تاکید داشت 21 بازی ملی که 19 تای آن در کتاب فدراسیون ثبت شده ولی فردوسی پور میگفت 13 تا بازی دارد.

صحبت‌های فردوسی‌پور در این خصوص خیلی سریع حاضر جوابی خاص پژمان جمشیدی را به همراه داشت و این بازیگر مطرح کشورمان به شوخی پاسخ عادل را داد و گفت: «به جای اینکه انقدر پیگیر تعداد بازی‌های ملی من باشی، پیگیر حق خودت از تلویزیون بودی تا الان آن را پس گرفته بودی». البته این شوخی پژمان جمشیدی با خنده عادل فردوسی‌پور همراه بود.

وقتی خاطره‌بازی جمشیدی با فردوسی‌پور به ماجراهای علی پروین و پرسپولیس رسید، قضیه جالب‌تر هم شد؛ آن‌جا که پژمان از سایپا به تیم ملی رفت و سپس تصمیم گرفت مجددا به جمع پرسپولیسی‌ها برگردد؛ پروین، سرمربی وقت پرسپولیس در بدو ورود پژمان به تمرین از او پرسید در اردوی تیم ملی چند نفرید؟ جمشیدی جواب داد ۲۵ نفر… پروین گفت: آن ۲۵ نفر را می‌بینی؛ همشون بندِ کفش من هم نیستند.

همین اخلاق منحصربه‌فرد علی پروین باعث شد تا شاگردانش در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ خاطرات زیادی از رفتارها و حرف‌های خاص او داشته باشند.

جمشیدی در بخشی از صحبت‌هایش با فردوسی‌پور از زندگی شخصی خود گفت. بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان از پرکار بودن این روزهایش چندان رضایت نداشت و این اتفاق را مانع برآورده شدن برخی از آرزوهایش مانند ازدواج و بچه‌دار شدن دانست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران که حالا ۴۵ سال دارد برای اولین بار در این مصاحبه اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)