داور چهارم شهرآورد ۱۰۰ پایتخت با تکذیب نقل قولی که از وی در فضای مجازی منتشر شده، گفت: حرفی از پنالتی استقلال نزدم، این یک دروغ بزرگ است. تجهیزات ارتباطی من خراب بود و کار نمی‌کرد.

«در دقیقه چهارم شهرآورد شنیدم که محمدرضا ابوالفضلی کمک داور بازی از طریق تجهیزات ارتباطی خطاب به پیام حیدری، داور وسط گفت به سود استقلال خطای پنالتی صورت گرفته است اما داور بازی در جواب اعلام کرد: خودم به صحنه نزدیکترم.»

این شایعه‌ای بود که امروز دهان به دهان چرخید و در فضای مجازی منتشر شد؛ شایعه‌ای که باعث شد با داور چهارم دربی جنجالی پایتخت تماس برقرار کنیم.

وحید کاظمی چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با ایرنا در حالی که از این شایعه به شدت متعجب شده بود، اظهار داشت: این یک دروغ بزرگ است، دروغی که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله دارد. من ۲۲ سال است که داوری می‌کنم. در تمام این سال‌ها نه درباره بازی‌ که خودم داور بوده‌ام، حرف زده‌ام و نه به خودم اجازه دادم که درباره قضاوت داوران دیگر اظهار نظر کنم.

داور چهارم شهرآورد خاطرنشان کرد: شاید برایتان جالب باشد بدانید که روز یکشنبه همان اول بازی متوجه شدم که تجهیزات ارتباطی من خراب است و کار نمی‌کند. با توجه به خرابی سیستم هِدست من در روز دربی، نه می‌توانستم صدایی بشنوم و نه حرف بزنم و فقط داور و کمک‌ها با یکدیگر در ارتباط بودند.

وی اضافه کرد: نکته جالب دیگر این بود که محمدرضا ابوالفضلی کمک داور دوم بود، محمدرضا منصوری کمک اول، پس در آن صحنه ابوالفضلی در آن سمت زمین(نیمه زمین استقلال) بود.

داور فوتبال ایران گفت: طبق قانون فیفا تمام افرادی که در قضاوت یک بازی نقش دارند حق انجام مصاحبه را ندارند و من به همین دلیل فقط درباره شایعه‌ای که مطرح شد حرف زدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)