پرسپولیس نیوز : استقلال تهران در حالی به پنجمین برد خود در فصل دست پیدا کرد که در برنامه نود مشخص شد در دو بازی این تیم داور از اعلام پنالتی به سود حریف خودداری کرده است.

به نقل از وبسایت نود، محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود درخصوص بازی استقلال – گسترش فولاد گفت: مدافع استقلال در محوطه جریمه دست سعید دقیقی را گرفت و یک پنالتی برای گسترش فولاد اعلام نشد.

همچنین داوری مسابقه استقلال برابر نفت تهران بررسی شد که محمد فنایی اعلام کرد: خطای محسن کریمی روی مهدی مومنی یک پشت پا بود و باید برای نفت ضربه پنالتی اعلام می‌شد.

 

به این ترتیب در دو مسابقه استقلال برابر گسترش فولاد و نفت که با برتری این تیم به پایان رسید یک پنالتی برای حریف اعلام نشد. از طرفی در مسابقه گذشته این تیم برابر استقلال اهواز نیز دو بازیکن این تیم می بایست از زمین بازی اخراج می شدند و گل برتری این تیم با خطای حنیف عمران زاده به ثمر رسید. به این ترتیب سه برد متوالی استقلال در هفته چهار تا شش همراه با اشتباهات داوری به دست آمده است.

 

در این برنامه همچنین اعلام شد پنالتی تیم سایپا برابر پرسپولیس به اشتباه اعلام شد. پرسپولیس این بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)