آرش افشين با زدن گل به استقلال در هفته دوم شروع خوبي در سپاهان داشت اما اين اولين و آخرين گل ستاره سابق فولاد در تيم اصفهاني است. از طرف ديگر سرمربي كروات سپاهان اعتقاد چنداني به بازي آرش ندارد و معتقد است او از آمادگي لازم به دور است. افشين حالا خيلي آشكار به وضعيتي كه در سپاهان دارد اعتراض مي‌كند.

در بازي با مس هم به تو فرصت بازي نرسيد؟
اين نظر سرمربي است و صلاح بر اين بود كه روي نيمكت باشم و جلوي مس بازي نكنم.

از نيمكت‌نشيني ناراحت نيستي!
هر بازيكني از نيمكت‌نشيني ناراحت مي‌شود و من هم از اين بابت خوشحال نيستم! وضعيت خوبي دارم اما نمي‌دانم چرا اين شرايط به وجود آمده است.

كرانيكار بعد از بازي گفت تو شب قبل از مسابقه مصدوميتت برطرف شد و به همين دليل فرصت بازي پيدا نكردي؟!
من بعد از بازي هفته قبل مقداري از ناحيه قوزك پا مصدوم شدم اما تمريناتم را بدون هيچ مشكلي ادامه دادم. حتي پزشك تيم به محمود كريمي اطلاع داد كه افشين مي‌تواند بازي كند و مشكلي هم ندارد.

يعني مشكلي براي بازي كردن نداشتي؟!
من آماده آماده بودم تا بازي كنم اما كرانيكار اين اجازه را نداد. حتي دو بازيكن خارجي تيم كه مصدوم بودند و شب قبل از مسابقه آماده شدند، در تركيب اصلي قرار داشتند اما به من هيچ فرصتي نرسيد! حتي پزشكان تيم مي‌توانند در اين خصوص صحبت كنند تا همه چيز مشخص شود. كرانيكار هر چيزي گفته نظر خودش بوده اما من شرايط خوبي دارم و از لحاظ بدني آماده هم هستم.

بعد از بازي هم به حالت قهر ورزشگاه را ترك كردي!
فشار روي من زياد بود و وقتي بعد از مسابقه به رختكن رفتم لباس‌هايم را عوض و ورزشگاه را ترك كردم.

نمي‌ترسي جريمه شوي؟!
من كار بدي نكردم و بعد از رفتن به رختكن اين تصميم را گرفتم و دليلي ندارد جريمه شوم.

به عنوان يك ستاره به سپاهان آمدي اما حالا تبديل به يك نيمكت‌نشين شدي؟
ابتداي فصل با هزار اميد و آرزو به سپاهان آمدم اما تا الان تمام روياهايم پرپر شده است و به هيچ كدام از اهدافم نرسيده‌ام. بازيكني بودم كه پيشنهادات زيادي داشتم اما به هيچ وجه پيش‌بيني نمي‌كردم اين اتفاقات برايم رخ بدهد.

در سال منتهي به جام‌جهاني فعلا تيم‌ملي را هم از دست داده‌اي؟!
متاسفانه وقتي بازيكني براي تيم باشگاهي‌اش بازي نمي‌كند، همين اتفاقات هم رخ مي‌دهد. من به سپاهان نيامدم كه تيم‌ملي را از دست بدهم اما الان چنين وضعيتي ايجاد شده و واقعا نگران و ناراضي هستم.

امكان دارد در نيم فصل تصميم به جدايي بگيري؟!
هر چيزي ممكن است اما تا زماني كه صحبتي صورت نگيرد نمي‌توان با قطعيت حرف زد.

از اين كه به استقلال نرفتي يا در فولاد نماندي پشيمان نيستي؟!
هر بازيكني حق انتخاب دارد و من هم با چشم باز سپاهان را انتخاب كردم كه در رشد فوتبالم تاثيرگذار باشد اما اين گونه نشده و از اين كه چرا انتخاب ديگري نكردم گله‌اي ندارم.

داستان تو چقدر با مجتبي شباهت دارد؟!
واقعا حيف شد جباري از سپاهان رفت، مجتبي مي‌توانست خيلي به سپاهان كمك كند. وضعيت من با مجتبي مقداري شباهت دارد اما ماجراهاي‌مان مثل هم نيست.

كرانيكار در اين قضيه قصد لجبازي دارد!
نمي‌دانم اسمش را چه چيزي بگذارم اما كرانيكار تصميم به نيمكت نشيني‌ام گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)