يك شنبه 25 اسفند:(11:00)

مرجع خبري پرسپوليس:عيدي خوبي به هواداران پرسپوليس مي‌دهيم /الشباب قوي‌ترين تيم گروه ماست

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم الشباب قوي‌ترين تيم گروه ماست و با هشت بازيكن ملي‌پوش نسبت به ديگر تيم‌هاي عربستاني بيشترين بازيكن ملي‌پوش را دارد.

افشين پيرواني  پيرامون بازي پرسپوليس برابر الشباب اظهار كرد: بازي بسيار سختي و آن هم در خارج از خانه براي پرسپوليس خواهد بود. الشباب بهترين و قوي‌ترين تيم گروه ماست و نسبت به ديگر تيم‌هاي عربستاني بيشترين بازيكن ملي‌پوش را دارد. اين تيم هشت بازيكن، الهلال هفت بازيكن و الاتحاد شش بازيكن ملي‌پوش را در تركيب خود دارند.

 

وي افزود: اين تيم را همراه با بازيكنان به دقت آناليز كرده‌ايم و راه‌هاي غلبه بر آنها را در تمرينات و برنامه‌هاي تاكتيكي مرور كرده و خواهيم كرد. مطمئنا هر بازي شرايط خاص خود را دارد و ما بايد سعي كنيم با روحيه‌اي كه از پيروزي برابر الشارجه كسب كرده‌ايم، مقابل الشباب نيز سه امتياز حساس بازي را كسب كرده و عيدي خوبي را به هواداران پرسپوليس بدهيم.

پيرواني همچنين درباره‌ي ديدار پرسپوليس برابر الشارجه نيز تصريح كرد: وقتي در يك نيمه سه گل را به حريف مي‌زني، به طور طبيعي بازيكنان تلاش مي‌كنند تا اين نتيجه را حفظ كرده و مهمترين بخش بازي كه سه امتياز آن است را بدست آورند. عقب كشيدن پرسپوليس در نيمه‌ي دوم حالتي طبيعي داشت و براساس هيچ تاكتيكي اتخاذ شده‌اي از سوي مربيان نبود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)