پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فنونی زاده هم مختار است احترام من را نگه دارد یا  خیر.

غلامحسین پیروانی  در رابطه با اینکه برادر کوچکترش افشین پیروانی از روز گذشته به دلیل شلاق خوردن ضیاء عربشاهی مورد حمله برخی پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفته اظهار داشت: من اصلا از این ماجرا خبر ندارم. نه زمانی که افشین از عربشاهی شکایت کرده بود، در جریان ماجرا بودم و نه اینکه می دانم چه کسی این وسط راست می گوید. البته با شناختی که از برادرم دارم مطمئنم او آنقدر هم ظالم نیست که  راضی باشد یکی از پیشکسوتان فوتبال 50 ضربه شلاق بخورد.

وی همچنین افزود: همه برادران پیروانی را می شناسند و با شخصیت افشین هم آشنا هستند. شخصیت او آنقدر آرام هست که دست به چنین کارهایی نزند. البته فکر می کنم به خاطر همین شخصیت آرامش برخی دوستان علیه او جبهه گرفتند و او را وارد این ماجرا کردند.

برادر بزرگتر افشین پیروانی در واکنش به صحبت های ضیاء عربشاهی و برخی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس که ادعا کردند نمی گذاریم افشین پیروانی در تهران بماند، تصریح کرد: رییس جمهور هم نمی تواند چنین  حرفی به برادر من بزند چه برسد به این آقایان. مگر چه کاره هستند که نگذارند افشین در تهران بماند. فکر نمی کنم این حرف ها در این ایام قشنگ باشد چون همه مشغول عزاداری هستند و با این صحبت ها فقط کام مردم را تلخ می کنند.

پیروانی در واکنش به صحبت های مرتضی فنونی زاده که اعلام کرده ما دیگر احترام برادران پیروانی را نگه نمی داریم، بیان داشت: خب نگه ندارد. اصلا من تا به حال با فنونی زاده چه برخوردی داشتم که او بخواهد احترام من را نگه دارد یا خیر. من با کسی کاری ندارم و راه خود را در زندگی دنبال می کنم. فنونی زاده هم مختار است احترام من را نگه دارد یا  خیر.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که برای فیصله دادن به این ماجرا پادرمیانی می کند یا خیر، گفت: همانطور که گفتم من اصلا از اصل ماجرا خبر ندارم پس چطور می توانم وارد شوم و با دو طرف صحبت کنم. فعلا مشغول عزاداری هستم تا بعد از این ایام ببینیم که دوستان چه کار قرار است انجام بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)