مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز تصمیمی برای ماندن یا جدایی از سپاهان نگرفته‌ام و وضعیتم برای نیم فصل دوم مشخص نیست.

آرش افشین در گفت‌وگو با تسنیم ابتدا در خصوص احتمال جدایی‌اش از سپاهان گفت: راستش را بخواهید هنوز تصمیمی برای ماندن یا جدایی از سپاهان نگرفته‌ام و وضعیتم برای نیم فصل دوم مشخص نیست. زیاد هم دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلاً بازیکن سپاهان هستم و با این تیم قرارداد دارم. اگر هم قرار است تصمیمی گرفته شود باید با باشگاه صحبت کنم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در ادامه در خصوص حرف‌های کرانچار بعد از بازی با صنعت نفت که باخت را گردن او انداخته بود خاطرنشان کرد: من به حرف‌های کرانچار احترام می‌گذارم، چرا که او سرمربی من در سپاهان است اما اعتقاد دارم هر فوتبالیستی امکان دارد که موقعیت گل از دست بدهد. دوست ندارم اسم بیاورم ولی در همان بازی (صنعت نفت آبادان – سپاهان) بازیکنان دیگر هم موقعیت از دست دادند و این موضوع طبیعی به نظر می‌رسد.

وی در مورد نیم‌فصل ناموفقی که در سپاهان پشت سر گذاشت، تاکید کرد: دوست ندارم زیاد در مورد گذشته صحبت کنم ولی من هیچ مشکلی با کادرفنی نداشته‌ام و اگر کرانچار به من اعتماد می‌کرد، جواب اعتماد او را می‌دادم. حالا هم دوست دارم به آینده فکر کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

افشین در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان امسال هم می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد؟»، گفت: امسال تیم‌های بالای جدول زیاد امتیاز از دست دادند و الان ما با تیم صدرنشین فقط 3 امتیاز فاصله داریم. اگر 2 بازی خود را در اصفهان برده بودیم الان در صدرجدول قرار داشتیم ولی این فاصله قابل جبران است و تیم ما امسال هم مدعی قهرمانی خواهد بود.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان همچنین در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنی با بازگشت نویدکیا و سوکای قدرت سپاهان بیشتر شود؟»، گفت: محرم یک نقش کلیدی در سپاهان دارد و مطمئناً با بازگشت او مشکلات تیم ما کمتر خواهد شد. جواهیر سوکای هم پارسال گل‌های حساسی را برای سپاهان زد و مطمئناً اضافه شدن او نیز می‌تواند به سود سپاهان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)