پرسپولیس نیوز : افشین پیروانی می‌گوید، دوست و دشمن باید برای حمایت از تیم ملی متحد شوند.

افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الان در وضعیت خاصی هستیم و دوست و دشمن باید از این تیم حمایت کنند. با کی‌روش صحبت کردم و به او هم گفتم که باید محکم و قدرتی بازی کنیم. خود او هم مطمئن بود که می‌توانیم قطر را ببریم. برد مقابل این تیم برای ما خیلی مهم است.

وی افزود: مهم است که در روزهای باقیمانده یکدل و هماهنگ باشیم تا بتوانیم قطر را ببریم. به هر حال این تیم در خانه‌اش بازی می‌کند و ممکن است شرایط میزبانی و گرمای هوای قطر علیه تیم ما باشد ولی ما هم ایران هستیم و مرد روزهای سخت.

پیروانی درباره انتخاب دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس و این‌که او به عنوان یکی از گزینه‌ها برای این سمت مطرح بود، گفت: به هر حال من جزو گزینه‌ها بودم و یکی از دوستان صمیمی من برای این کار انتخاب شده است. دایی یک مدیر است و در پرسپولیس هم اگر می‌خواهید، موفق باشید، باید قبل از هر چیز مدیریت داشته باشید. امیدوارم خاطرات بد پرسپولیس در سال‌های گذشته این فصل تمام شود.

پیروانی همچنین درباره این‌که برای سرمربی‌گری نفت تهران هم با او صحبت شده بود، گفت: هیات مدیره این باشگاه با من حرف زده است. از آنها تشکر می‌کنم. رقابت بین من و گل‌محمدی بود که خوشحالم یحیی به عنوان یکی از دوستانم سرمربی نفت شد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)