سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق یزد از کمیته‌ انضباطی می‌خواهد خاطیان لیگ یک را با محرومیت‌های سنگین مواجه کند.

افشین پیروانی درباره این موضوع که حسن‌زاده گفته بود او برای ارائه برخی از مستندات مربوط به اتفاقات رخ داده در لیگ یک در کمیته‌ انضباطی حضور یافته است، اظهار کرد: من به کمیته‌ انضباطی نرفتم، چرا که کسی با من تماس نگرفت، اما رضا شاهرودی به نمایندگی از ما به کمیته‌ انضباطی رفت. از باشگاه ما به حمید مطهری هم زنگ زده اند و رکابی و آقایی که بازیکن ما هستند هم می‌توانند در این موضوع کمک کنند. خود من هم آماده هستم که اگر جایی لازم شد در این پرونده‌ کمک کنم.

 

وی گفت: به نظر من باید با خاطیان این پرونده‌ برخورد جدی شود. کسانی که می‌خواهند خلاف کنند آنقدر زرنگ هستند که نتوان با مسائلی مثل چک و رسید و کپی جلوی آنها را گرفت. اینجا هم همین طور است. اگر بخواهیم برای محروم کردن افراد خاطی به دنبال مستندات باشیم و بگوییم پرونده‌ کم و کسری دارد، پس نمی‌توان حکم داد، فایده‌ای ندارد. باید با قاطعیت با این مساله برخورد شود.

 

پیروانی با اشاره به این که کمیته‌ انضباطی باید با محرومیت سنگین خاطیان را جریمه کند، گفت: اینجا بحث حق الناس است. مربی که ماه‌ها زحمت می کشد به جای این که نتیجه‌ تلاش خود را در مستطیل سبز ببیند، باید شاهد این باشد که مسائلی خارج از زمین بازی نتیجه‌ را رقم می‌زند. باید برخورد قاطعی صورت گیرد تا فرد یا افرادی که دست به این کارها زده اند دیگر به خود اجازه ندهند در لیگ یک حرکات خود را تکرار کنند.

 

وی ادامه داد: با شش ماه و یک سال محرومیت چیزی درست نمی‌شود. از کمیته‌ انضباطی می‌خواهم سراغ محرومیت‌های پنج تا 10 سال برود، امیدوارم تصمیم نهایی این پرونده‌ به نفع فوتبال و لیگ یک باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)