مرجع خبری پرسپولیس : فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ، در حالی که مربیان و بازیکنان داخلی را به دلیل اعتراض به وضع داوری اسفبار لیگ ایران با محرومیت و جریمه مواجه می کند  با ارسال نامه‌اي رسمي به afc مراتب اعتراض خود را به قضاوت “روشن ايرماتوف” اعلام كرد.

 

مهدي محمدنبي، دبيركل فدراسيون فوتبال ايران با ارسال نامه‌اي رسمي به آلكس سوسي دبيركل كنفدراسيون فوتبال آسيا، مراتب اعتراض خود را به قضاوت “روشن ايرماتوف” اعلام كرد.

در اين نامه فدراسيون فوتبال ايران تاكيد كرده كه قضاوت اين داور ازبكستاني و اشتباهات داوري به خصوص در مرحله يك چهارم نهايي در ديدار مقابل كره جنوبي به ضرر تيم ملي ايران بوده است.

 

فدراسيون فوتبال ايران در اين نامه موارد اعتراض به قضاوت ايرماتوف را اعلام كرده و در پايان آورده كه اميدوار است چنين اشتباهات داوري در آينده به حداقل برسد و از كنفدراسيون فوتبال آسيا انتظار دارد با توجه به موارد مشروحه نظر خود را ارائه دهند.

دليل اينكه اين اعتراض پس از اتمام جام ملت‌ها در قالب نامه‌اي ارسال شده اين بوده كه فدراسيون فوتبال ايران معتقد است مطرح شدن اين موضوع در هنگام برگزاري جام ملت‌ها مي‌توانست باعث عدم تمركز كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا و برگزار كنندگان اين تورنمنت شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)