باشگاه نساجی بلیت جایگاه خود را به قیمت صد هزار تومان و بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس را به قیمت 250 هزار تومان به فروش رساند.

بلیت فروشی بازی نساجی – پرسپولیس در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر در حالی از ساعت 18 امروز آغاز شد که تنها شش هزار بلیت در سامانه دیده شد.

نکته مهم اینکه ششصد بلیت برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده و محل استقرار تماشاگران این تیم در قسمت جایگاه خواهد بود. با این حال تصمیم عجیب اینکه باشگاه نساجی بلیت پرسپولیسی‌ها را 250 هزار تومان ارزش‌گذاری کرده است.

در این بین بلیت سایر نقاط ورزشگاه وطنی قائمشهر با قیمت 100 هزار تومان به فروش رسید تا باشگاه نساجی در مجموع حدود 700 میلیون تومان از این بازی درآمدزایی داشته باشد.

نکته اینکه بسیاری از هواداران پرسپولیس که قصد داشتند از 5400 سهمیه تیم میزبان استفاده کنند، با یک هشدار عجیب مواجه شدند. در این بخش آمده است: هوادارانی که حداقل یک بار در طول فصل بلیت بازی نساجی را خریده‌اند، امکان خرید بلیت تیم میزبان را خواهند داشت.

به این ترتیب یک مانع از حضور بیش از 600 نفری تماشاگران پرسپولیس به وجود آمد اما نکته جالب این است که حتی با وجود این هشدار، برخی کاربران گزارش دادند که سامانه امکان تمییز طرفداران با یکدیگر را ندارد و آنها توانستند بلیت خود را تهیه کنند.

بلیت های تیم پرسپولیس در کمتر از 5 دقیقه به فروش رسید و تمام شد و بلیت های باشگاه نساجی هم حدود یک ساعت بعد به اتمام رسید.

از طرفی تمام اینها باعث نشد تا بازار سیاه برای فروش بلیت به راه نیفتد. در کمتر از یک ساعت از آغاز فروش، بخش عمده بلیت‌ها به فروش رفت. از دقایقی بعد از باز شدن سامانه فروش همین بلیت‌ها سر از سایت‌ها و بازارهای مجازی درآورد و تا یک میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شد.

این دیدار برای اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی لیگ برتر است و با برد می تواند قهرمانی را به نام خود به ثبت برساند، برای هواداران این تیم حساس شده است و علاقه مندان سرخپوشان تهرانی در استان مازندران نیز برای خرید بلیت های این دیدار استقبال جالبی را انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)