پرسپولیس نیوز : سایت خبری فوتبال برتر در دعوای بین امیر قلعه نویی و کاپیتان تیم ملی فوتبال طرف سرمربی تیم استقلال را گرفت.

سایت خبری عمومی و ظاهرا بی طرفی که باید تمام تیم ها را به یک چشم دیده و بدون جانبداری به فعالیت بپردازد در اقدامی عجیب و تامل برانگیز در دعوا میان دو عضو جامعه فوتبال که شکل حقوقی هم گرفته و در آستانه تشکیل دادگاه قرار دارد به دفاع از یک شخص و تخریب شخص دیگر پرداخته است.

این سایت در تحلیل خود برای پرافتخارتر جلوه دادن قلعه نویی و رد صحبت های نکونام از مواردی نام برده که برخی از آنها بیش از حد پیش پا افتاده و مضحک به نظر می رسد.

مثلا برای طویل شدن لیست دلایل برتری قلعه نویی بر نکونام به سه بار انتخاب وی به عنوان بهترین بازیکن زمین در مسابقات جام باشگاه های تهران در 29 سال گذشته اشاره شده است! اینکه این مسابقات در چه سطحی برگزار شده و در کوران جنگ مرجع تصمیم گیر و تحلیل کننده و انتخابگر بازیکن برتر زمین کجا بوده است بماند.

فردی که پیش از این با عملکرد پرحاشیه اش بخش فارسی سایت بین المللی گل را نیز به تعطیلی کشانده بود اکنون و پس از جدایی وبسایت فوتبال برتر از شبکه سوم با در اختیار گرفتن این سایت در رویه گذشته بی طرفی آن تغییر ایجاد کرده و به تحلیل و ارائه افکار یک طرفه خود به خورد مخاطبانی می پردازد که پیش از این به منظور دیگری این سایت را انتخاب کرده بودند.

آمدن روی خط برنامه نود و حمایت بی سابقه از امیرقلعه نویی در شرایطی که وی نطفه خبرنگاران را «مشکل دار» خطاب کرده بود و قرار گرفتن در برابر تمام هم صنفان برای تطهیر چهره سرمربی استقلال از دیگر نقاطی است که در کارنامه گذشته رهبر جدید فوتبال سه پیش از این به ثبت رسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)