مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس گفت: اگر كرانچار صلاح بداند با قدرت بازي مي‌كنم و جناح راست سپاهان را بيكار خواهم كرد.

جلال اكبري در مورد رويارويي با همبازيان سابقش اظهار داشت: واقعاً نمي‌دانم مقابل سپاهان چگونه بازي كنم. افتخارات بزرگي با اين تيم دارم و هواداران اصفهاني هميشه به من محبت داشته‌اند و خودم را مديون آنها مي‌دانم.
وي ادامه داد: شرايط امروز فوتبال حرفه‌اي شده و ديگر اين مسائل را قبول نمي‌كند. با توجه به احترامي كه براي تيم سابقم قائل هستم و براي آنها جهت تقدير و تشكر دسته گل مي‌برم، اما اگر كرانچار صلاح بداند با قدرت براي پرسپوليس بازي كرده و جناح راست حريف را بيكار خواهم كرد.
اكبري تأكيد كرد: سپاهان را به خوبي مي‌شناسم. آنها مديريت باثبات و بازيكنان بزرگي دارند و با مربي خوبشان مدعي درجه يك قهرماني هستند و تا به امروز هم نتايج خوبي را كسب كرده‌اند.
وي با اشاره به اينكه در هواي خشك اصفهان كار سختي در پيش داريم؛ افزود: اگر تمركز داشته باشيم و قدر لحظات بازي را بدانيم، مي‌توانيم حريف را غافلگير كرده و با 3 امتياز فولادشهر را ترك كنيم.


اكبري در خصوص پيشنهاد شاهين بوشهر گفت: به مدت 2 سال با پرسپوليس قرارداد بستم نه 6 ماه و به هيچ عنوان دوست ندارم از اين تيم جدا شوم.
وي افزود: از افراد و تيم‌هايي كه به من لطف دارند تشكر مي‌كنم اما از پرسپوليس جدا نمي‌شوم. بعيد مي‌دانم كرانچار با جدايي من موافق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)