مرجع خبری پرسپولیس : جلال اكبري مدافع چپ اصفهاني پرسپوليس كه احتمالا اين هفته به تركيب تيمش برمي‌گردد بار ديگر و مثل ديدارهاي فصل گذشته پرسپوليس مقابل تيم‌هاي اصفهاني اين‌بار هم در مصاف با ذوب آهن غايب بود.

 

اكبري مي‌گويد:«پارسال به خاطر سهل‌انگاري خودم و درگيري با صبا به حكم انضباطي دو جلسه محروم شدم. امسال اما شرايطم ايده‌آل بود و يك هفته قبل از بازي ذوب آهن مصدوميتم برطرف شده بود شايد قسمت بود بازي نكنم و اگر بازي مي‌كردم احتمال داشت مصدوميتم تشديد شود.»

 

وي ادامه مي‌دهد:«در اردوي كيش شرايط فوق‌العاده‌اي داشتم اما در آخرين روز اردو مصدوم شدم حدود دو هفته تمرين نداشتم و فقط فيزيوتراپي و آب‌درماني كردم. مصدوميت از ناحيه عضلات دوقلو حساس است و اصلا نمي‌توان ريسك كرد با اين حال الان شرايط خوبي دارم. »

 

اكبري در مورد بيرون ماندنش از تركيب طي هفته‌هاي گذشته مي‌گويد:«وقتي بازي نمي‌كنم به شدت ناراحت مي‌شوم چون دوست دارم به تيمم كمك كنم اما از طرفي خوشحالم كه پرسپوليس نتيجه گرفته با اين حال بازي كردن هم براي من سخت شده چون در اين شرايط بايد احساس مسئوليت بيشتري كنم و تمركز و دقتم را بالا ببرم تا براي پرسپوليس مفيد باشم.»

 

وي درباره تفاوت حضورش در سپاهان و پرسپوليس مي‌گويد:«حدود 8،9 سال در سپاهان بازي كردم و در 90درصد مسابقات بازيكن فيكس بودم اما شرايط آنجا با پرسپوليس كاملا فرق مي‌كرد. در سپاهان هم آزادي عملي بيشتري داشتم هم مسئوليت بيشتري روي دوشم بود. الان هم ناراحت نيستم بازي در پرسپوليس شرايط خاصي را مي‌طلبد بازيكن بايد حرفه‌اي‌تر زندگي كند و تمركز زيادي داشته باشد تا شرايط ايده‌آلش را حفظ كند، متأسفانه من يكي،‌دو بار مصدوم شدم و طي دو، سه هفته گذشته به شدت ناراحت بودم تا جايي كه تلفن همراهم هميشه خاموش بود و دل و دماغ حرف زدن نداشتم.»

 

اكبري كه در غياب علي‌عسگري و عدم آمادگي شكوري شانس زيادي براي بازي نفت تهران خواهد داشت مي‌گويد:«به لحاظ انگيزه و فرم بدني شرايط خيلي خوبي دارم، انشاالله اگر قسمت شد و آقاي دايي صلاح دانست بازي كنم با تمام وجود در خدمت پرسپوليس خواهم بود.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)