مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع پرسپوليس گفت: جديت در تمرين امري طبيعي است به همين دليل محمد پروين در مصدوميت من نقشي نداشت.

 

پس از دست دادن دربي 69 اظهار داشت: باور كنيد دوست داشتم يك هفته روزه سكوت بگيرم و فقط براي اتفاقي كه برايم افتاده فكر كنم. در اردوي كيش با تمريناتي كه انجام داده بودم نظر دايي را نسبت به خودم جلب كردم و شك نداشتم كه در بازي‌هاي آينده به ميدان مي‌روم.

وي افزود: متأسفانه اتفاقي افتاد كه بنا بر شانس من در روز آخر تمرينات بود. در اثر برخوردي كه با يكي از بازيكنان پرسپوليس داشتم دچار كشيدگي شديد از ناحيه دوقلوي پا شدم كه باور كنيد تا صبح از ترس اينكه دربي را از دست ندهم خوابم نبرد اما وقتي به تهران آمدم و پس از عكسبرداري از پايم متوجه شدم كه اين اتفاق برايم افتاده حس و حال عجيبي داشتم كه بهتر است هيچ چيز درباره‌اش نگويم.

 


اكبري در جواب اين سؤال كه آيا محمد پروين تو را مصدوم كرده يا خير گفت: در صحنه‌اي پاي خودم را ستون كردم و پروين با من برخورد كرد، او هيچ نقشي در مصدوميت من نداشت و بهتر است كنار اسم من بنويسيد كه قسمت جلال اكبري همين بود.

وي خاطر نشان كرد: اميدوار هستم در دربي 69 پرسپوليس برنده باشد، سعي خواهم كرد اين بازي را از نزديك تماشا كنم.

اكبري در خصوص شرايط درماني‌اش گفت: از فردا تمرينات اختصاصي و فيزيوتراپي خودم را شروع خواهم كرد و سپس به ليزردرماني خواهم پرداخت. در مرحله بعدي نيز زير نظر دكتر زرينه تمرينات خودم را شروع خواهم كرد تا انشاءالله هر چه سريع‌تر به تمرينات جدي پرسپوليس برگردم.

وي در پايان با تشكر از بازيكنان كه از او دلجويي كردند گفت: از تمام بازيكنان و اعضاي كادر فني تشكر مي‌كنم كه به خاطر من ناراحت بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)