مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال الاتحاد عربستان، حریف پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های این کشور را با توقف در دیداری خانگی مقابل الفیصلی پشت سر گذاشت.

 

هفته پانزدهم لیگ برتر عربستان پنجشنبه شب با برگزاری دو بازی به اتمام رسید که طی آن جدال تیم‌های الاتحاد و الفیصلی به نتیجه تساوی 3 بر 3 انجامید و تقابل تیم‌های نجران و الرائد نیز نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل به همراه نداشت.

الاتحاد، تیم سوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های عربستان در دیداری پربرخورد که داور طی آن به 17 بازیکن از دو تیم کارت زرد و قرمز نشان داد در مصاف با الفیصلی با نتیجه تساوی 3 بر 3 از زمین خارج شد.

 

برای الاتحاد در این بازی خانگی که در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل شهر جده و در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر برگزار شد، سلطان النمری (11)، عبد الملک زیایه (32) و محمد نور (58) گلزنی کردند و گل‌های الفیصلی، تیم پنجم جدول رده بندی توسط “میگین میمیلی” در دقایق 27، 66 و 81 به ثمر رسید.

تیم الاتحاد در حالی مقابل الفیصلی تن به نتیجه تساوی 3 بر 3 داد که سه بازیکن این تیم به نام‌های مشعل السعید، سلطان النمری و مبروک زاید به ترتیب در دقایق 66، 4+90 و 8+90 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند. الاتحاد که در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوحده امارات، پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان همگروه است.

– نتایج کامل دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر عربستان به شرح زیر است:
* الشباب 4 – التعاون یک
گل‌ها: سونگ چونگ گوگ (21)، ناصر الشمرانی (44 – پنالتی و 65) و مارسلو کاماچو (81) برای الشباب و بدر الخمیس (3+90) برای التعاون

* الهلال 3 – الحزم صفر
گل‌ها: یاسر القحطانی (83، 88 – پنالتی و 3+90)

* الاهلی 5 – الاتفاق یک

* الفتح یک – النصر یک
گل‌ها: حسین علی المفهومی (65) برای الفتح و رضوان کاسیس (61 – پنالتی) برای النصر

* الاتحاد 3 – الفیصلی 3

* نجران صفر – الرائد صفر

جدول رده بندی لیگ برتر عربستان به شرح زیر است:

1- الهلال 28 امتیاز – تفاضل گل 20+ (12 بازی) –  حریف سپاهان
2- النصر 28 امتیاز – تفاضل گل 14+ (15 بازی) –  حریف استقلال
3- الاتحاد 28 امتیاز – تفاضل گل 13+ (14 بازی) –  حریف پرسپولیس
….
6- الشباب 22 امتیاز (12 بازی) – حریف ذوب آهن

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)