روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز خودش به بررسی آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان شاخص تیم الهلال به منظور حضور در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران خبر داد.

در این گزارش آمده است: به گفته منابع اختصاصی الریاضیه وضعیت سالم الدوساری بازیکن باشگاه الهلال یک هفته پیش از دیدار مقابل پرسپولیس مشخص خواهد شد تا با نظر پزشکان در صورت بهبود و رفع مصدومیت وضعیت حضور این بازیکن در این مسابقه اعلام شود.

به گفته این منبع وضعیت حضور سالم الدوساری ۳۰ ساله در بازی مقابل پرسپولیس هنوز مشخص نیست با این وجود که همچنان برنامه درمانی خودش را زیر نظر کادر پزشکی به خوبی دنبال می کند. خوان دوکی اسپانیایی پزشک تیم الهلال یک هفته پیش از بازی مقابل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت الدوساری بررسی های لازم را انجام خواهد داد و نظر خودش را به کادر فنی اعلام می‌کند.

الریاضیه همچنین در گزارش دیگری نوشت: احتمال حضور ماتیوس پریرا و محمد البریک دو بازیکن الهلال مقابل پرسپولیس افزایش یافته و این دو بازیکن آزمون های آمادگی جسمانی لازم را پس از مصدومیت پشت سر گذاشته اند تا امکان بازگشت به تمرینات گروهی را پیدا کنند.

این در حالی است که تمرینات تیم فوتبال الهلال پس از چند روز استراحت از شب گذشته در زمین این باشگاه پیگیری شد و پریرا و البریک هم به زودی می توانند در کنار سایر نفرات کار خودشان را دنبال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)